Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '09

 
Kategori
Güncel
 

Atatürk sarışınlardan hoşlanırmış!

Atatürk sarışınlardan hoşlanırmış!
 

Bir örnek!


Atatürk'ün sarışın kadınlardan hoşlandığını öğrendim bu sabah! Haberin linkini vereyim de isteyen okusun!

http://www.sonsayfa.com/Haberler/Gundem/Ataturk-sarisin-kadinlardan-hoslanirdi.html

Her zamanki gibi gurur duydum Yüce Önderimizle. Hani kalp kalbe karşıdır derler ya; ben de bu kanaatteyim çünkü!

Bakmayın siz "aptal sarışın" laflarına! Bunu sarışınlar uydururlar. Buna inananlar hazırlıksız yakalanır ve golü yerler! Defansı boş bırakırlar yani! Böyle yazdım diye sarışınların tehlikeli olduğu anlamını çıkarmayın! Kesinlikle altın gibi kalpleri vardır!

Altın da sarıdır biliyorsunuz! Fakat külçe gibi değildirler. Külçe altın bilindiği gibi hantal, şekilsiz bir kütledir. Biraz ayarı düşürüldüğünde ziynettirler ziynet! Demek ki sarışınların biraz ayarının düşürülmesi halinde değerine paha biçilmiyor!

Anadolumuz bu konuda fakirdir! Genelde kıyı kesimlerimizde ve nadir olarak bulunurlar! Sarışın hanımların kaprisli bir kişilikte olmaları bundadır. Siyanürle avlanmaları yoluna gidilmiştir bu nedenle!

Esmer hanımlar bu haberden üzülmesinler ne olur!

İnanın kızdırmak için yazmadım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..