Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Atatürk Sapağındayız

ATATÜRK TÜRKİYESİ SAPAĞINDAYIZ

Türkiye Cumhuriyeti
Tam bir yol ayrımına geldi dayandı
Kurucu lider Atatürk
Epey zamandır dışlanmıştı
Yeni yol çizilmişti
Yeni yolda yol alınırken
Bozuk yollar karşıladı bizleri

Bir yol ayrımına
Gereksinim duyuyoruz şu günlerde

Tesadüftür ki
Tam da Atatürk sapağa gelmişiz ya
Atatürk sapağı ileriki sapağın adı
Bu sapağa sapmalıyız mutlaka

Türk soyu için
En garanti yol Atatürk yoludur
Bunu unutma Türk soyu

İşte o zaman
Sınıfsız
İmtiyazsız
Kaynaşmış bir toplum olur Türk toplumu

Türk toplumunu
Mutlu edecek tek yol bu yoldur işte

Sınıf farkı olmayacak
İmtiyaz gören olmayacak
Liyakat esas alınacak

Toplum ayrım gayrım yaşamayacak
Tamamen kaynaşmış toplum olacak
Dayanışma yaşanacak
Paylaşma yaşanacak

Atatürk’ümüz
Türk soyu için bu olguları planlamış
O olgulara yürümüştü
Ne yazık ki ardılları
Onun bu öykünüşüne sırt döndüler

Sınıflı toplum yarattılar
Emek sömürüsü ayyuka çıktı

Açlık sınırı altında toplam nüfusun
0/020 si yaşamakta
Düşüne biliyor musunuz bunu

İmtiyaz şaha kalktı ülkede
Liyakat kayboldu
Çok yazık

Kaynaşmışlık yok oldu
Bu mu yani toplumsallık

Dolar’ın Euro’nun karşısında
Türk lirası yerlerde sürünür oldu
Tüketim durma noktasında

Dış satım dış alım karşısında pustu kaldı
Dış borç katlandıkça katlanır oldu
500 milyar dolara ulaştı

Dış barış iç barışla kayboldu
Durum üzücü hal aldı

Tam da burada
Tayyip Erdoğan’a bakıyorum
Donup kalmış görüyorum
Şaşırmış görüyorum
Ne yapacağını bilemiyor görüyorum

İşte bu noktada ona
Atatürk yoluna gir Tayyip Bey
Kurtuluş Atatürk yolundadır diyorum

O büyük lider
Bugünlerden daha kötü günlerde çıktı yola

İflas etmiş ekonomiyle
İflas etmiş insanlık gücüyle
İflas etmiş dayanışma gücüyle
Yola çıktı büyük bir güvenle

Birlik beraberliği gerçekleştirdi
Bilen yapabilen ve olabilen
Ve de yakın olma ilişkisi taşıyanlarla birlikte
Büyük zaferi gerçekleştirdi

Türk soyunu
Özgür bağımsız ve saygın toplum yaptı
Türk Bayrağını yeniden yücelere çektirdi

Türkiye Cumhuriyetini
Tam demokratik yapıda kurguladı
İlimde fende ve teknikte ilerleyiş kaydetti
“Hayatta en hakiki mürşit ilimdir”
Vasiyetini bıraktı bizlere

Ne mutlu bizlere Tayyip Bey
Size bu yola giriniz derim ben
İşte o zaman siz de Atatürk gibi
Saygıyla anılırsınız yıllarca
Ben derim ki
Bırakın denenmemiş önerileri
Denenmiş başarı yaratmış Atatürk ilkeleri
Sana da bize de yeter

Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..