Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '13

 
Kategori
Güncel
 

Atatürk'ü anma, gençlik ve spor bayramı

Atatürk'ü anma, gençlik ve spor bayramı
 

Kuşada'lı sanatçı Yüksel Taşgan'a aittir...


Bir şiirimle yola çıkayım:

"BEKLE DEDİM ATAYA

Güneş altın oklarını fırlattı ufka

O anda gördüm Ata’yı

Yürüyordu yine bir geleceğe

Bekle dedim heyecanla

Döndü baktı gülümseyen gözlerle

Konuştu gözlerimin içine bakarak

Biraz daha hızlanın bakalım siz

Geçin beni önce siz varın o altın ülkeye

Dedim

Atam izinde yürüyenleriz biz

İz göremezsek nasıl ilerleriz

O altın ülküye

Seslendi siz iz sürmeyeceksiniz

Uygarlık yolunda yürüyeceksiniz

Akıldır bilimdir benim rehberim

Size de o yol göstersin isterim

İzde yürüyenler

İz bırakmadan izlerde sürünürler

Siz izimde yürümeyin

Amaçlarımı gerçekleştirin

Düşüncede insan en yücedir

Fikirlerde esneklik ve değişmek

İnsan için vazgeçilmez ilkedir

İşte bunu yaşama geçirin

Kırın beyinlerdeki esaret zincirini

Bitirin gönüllü kulluk çilesini

Olmasın kimse kimsenin efendisi

Böyle idi benim hayalimdeki ülke

Bu sözler etkiledi beni

Duygulandım

Düşündüm aldım öğüdümü

Türk çocuğu unutma sakın Atatürk’ü"

(Halil Güven-Mavi Kanatlı Kuş)

...

19 Mayıs Atatürk’ü anma gençlik ve spor bayramı kutlu olsun!

Burada bir şeye vurgu yapmak isterim:

Atatürk’ü anmak kuru kuruya olursa bir anlam ifade etmez!

Nitekim şimdiye kadar etmedi!

Bunu şu son günlerde daha net görüyoruz işte!

Atatürk’ü anmak; onu iyi anlamakla olursa yararlı olur!

Atatürk’ü önce okuyalım, anlayalım, anlamlandıralım!

Ve bun bağlamda Atatürk bağlılığı etrafında yeniden ve çok büyük güçle birleşelim!

Atatürk’ü emperyalizmin dolduruşuna gelerek dışlamayalım!

Bu en büyük felaket bu olur Türk Ulusu için işte!

Türk Ulusu’nun Atatürk’ten esinleneceği çok şeyler var daha!

Bugünlerde olan biten her şey ancak Atatürk iyi anlaşılırsa daha bir anlam kazanır!

Çünkü...

Emperyalizm Türk ulusunu kullanmak üzere bugünlerde!

En büyük antiemperyalist olan Atatürk yol gösterecek bize bugünlerde!

Saygılarımla...

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..