Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '16

 
Kategori
Güncel
 

Atatürk'ü arıyorum dörtbir yerde

Atatürk'ü arıyorum dörtbir yerde
 

Bugünleri acıyla izleyenler

Özellikle yakın uzak geçmişte şehitleri olanlar

Örneğin benim gibiler

Ağlamaktan gözleri görmeyenler

Siz de benim gibi yapın ne olur

Canınız yandıkça Atatürk’ü düşünün

Yönetenlerin de böyle yapmasını isteyin

Ve beni dinleyin şimdilik

...

SEVDİĞİM ATATÜRK

Seni düşündüm bugün yine

Gözlerin geldi gözlerimin önüne

Masmavi çakmak, çakmak

Saçların

Saçların ne de güzel öyle

Sanki altın suyuna batırılmış her teli

Kaşın gözün bakışın

Ne kadar da yakışmış yüzüne

 

Yaptıkların geldi aklıma

Cesaretin inancın kararlılığın ve başarın

Laf değil  

İmkânsızı başaransın sen Atam

Kazandığın zafer tüm zaferlerden kat be kat üstün

 

Devrimler yaptın bizi insana benzettin

En çok da bunda haklıydın

Devrimler birer süreçtir demiştin

Şunu duy ki atam süreç işliyor

Bak duydun işte sevin şimdi buna

 

Düşlerin düştü düşlerime

Uygarlık yolunda hızlı adımlarla yürümek

Tüm önde olanları geçmek

Demokrasi kalesi inşaa etmek

Beyinlerdeki esaret zincirini kırmak

Gönüllü kulluk çilesini bitirmek

İlimde irfanda yücelmek

Akıl ve bilimi rehber kılmak

 

Ölümün gelir aklıma inanmam

Fikirlerin yaşıyor en olgun haliyle

Fikirleri yaşayanlar ölmüş sayılmazlar

En büyük eserin cumhuriyet

Bekliyor bak bir abide

Ordun gençliğin halkın seni anıyor

Bayramlardan ayrı her kötü gidişte

 

Çiçekler açıyor artık savaştığın o yerlerde

Kan kokusu çoktan geçti

Kekik kokusuna

Karagan kokusu karışır her baharda

 

Şimdi sen öldün mü?

Şehit dedemi gördün mü?

Askerlerin boynuna sarılıp

Sevinip güldüler hüzünlenip ağladılar

Ne vardı erkenden gelecek dediler mi?

 

Bir şey söyleyeyim Atam sana

Son günlerde karşıtların iyice azdı

Ama

Dostların da boş durmadı güçlendi iyice

 

Rahat uyu

Koca Türküm

Aslan yelelim mavi gözlü devim

Rahat uyu

(Halil Güven- Şiirlerim- söke)

...

Ruhu şad olsun Atatürk’ümüzün

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..