Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Atatürk'ü Örnek Al Hükümetim

Atatürk'ü Örnek Al Hükümetim
 

Selam sana Atam:)


Atatürk’ü örnek al hükümetim
Atatürk’ü
Atatürk’ü
Atatürk’ü

Atatürk’tür  
Bu ülkeyi yoktan var eden
Onun için
Sen de onun gibi ol diyorum sana

Halkı sev öncelikle
Kendini
Onun parçası gör samimiyetle

Günün olmazlarını sırala
Bir, bir
Sor kendine
Ben bu olmazları nasıl olur yaparım diye

Düşün
Düşün
Düşün iyice
Git gerilere
Atatürk’ü incele derince

Onun
İmkânsız diye bir şeye inanmadığını gör
O nasıl
İmkânsız imkânsızdır deyip
İmkânsızı imkânlı kıldıysa

Sen de bu inanca sarıl
İmkânsızı kır
İmkânlar yarat
İmkânlar yarat
Olumsuzlukları olumlu kıl

İç barışı dış barışı yaşanır yap
Düşmanlığın kökünü kazı at
Dayanışma yarat
Ekonomik yapılanma oluştur

Dış ticareti adam et
Dış satımı çoğalt dış alımı azalt
Dolar Euro yıkımını durdur
Türk lirasını uluslararası kıl

Toplumda
Sınıf kavramı yok olsun
İmtiyaz sözü kalkışın
Kaynaşmış toplum olsun toplumumuz

Atatürk ülküsü budur işte
Atatürk yaşamı boyunca
Sınıfsız imtiyazsız
Kaynaşmış topluma öykünmüştür

Çünkü ancak budur
İmkânsızı imkânlı kılacak olan
Ve de
Ancak budur
Yöneteni mutluluktan uçuran

Evet
Evet
Evet
Bu lafın üzerine laf söyletmem ben

Herkes eşit olacak toplumda
Herkes eşit haklara sahip olacak
Hiç kimse hak etmediği imtiyazı görmeyecek

Kanunlar herkese eşit uygulanacak
Yasalar önünde herkes eşit olacak

Herkes gücü oranında çalışacak
Gereksinimi kadar tüketecek
Yan gelip yatma olmayacak
Beleşten yaşayan da kalmayacak
Herkesin eli olacak ülke taşının altında

İnsanlar
Bilimsel eğitim alacaklar
Bilgi konileri oluşacak
Girişimcilik ayağa kalkacak
Yaratıcı yönler geliştikçe gelişecek

Irk din dil ten rengi
Asla geçerli sayılmayacak
Tek geçerlilik insanlık olacak
İnsan olmak yetip artacak

Yaşasın
Yaşasın
Yaşasın Atatürk ülküsü
Yaşasın bilim yolu
Yaşasın
Sınıfsız imtiyazsız kaynaşmış toplum uğraşısı

Son sözüm yine sana hükümetimiz
Gel sokul yanımıza
Yürüyelim hep birlikte Atatürk yolunda

Sağlıcakla kalınız



 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..