Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '07

 
Kategori
Güncel
 

Atatürk'üm

Atatürk'üm
 

Bu gün, 10 Kasım 2007 Atatürk’ün 69. ölüm yıldönümü. Atatürk’ü bir Türk olarak hep özlemişimdir. Ancak, bu son günlerde özlediğim kadar hiç özlememiştim. Ama bu özlem, sade benim özlemim değil. Son günlerde yaşanılan tüm olumsuzluklar nedeniyle tüm ulusumuzun özlemidir...

Atatürk, ülkemizi içinde bulunduğu en zor şartlardaki o, en vahim durumdan, yüz akıyla, onuruyla çıkarmasını bilmiştir.

Bu gün ise, heyhat !

Herkes, ülkemin geleceği adına beni, kaygılandırıp korkutuyor...

Ama, O’nun adı, var ya !

İşte o, ad bana, şimdilik yetiyor...

Çünkü her karanlığı aydınlatan fikirleri, bana ve ülkeme güç kuvvet veriyor...

O güne yönelik, aklı ve cesaretiyle de bu gün bana umut olup, korkumu gideriyor...

İşte Türk, İşte ATATÜRK dedirttiriyor...

"NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"

Sadece biz değil, tüm dünyaya örnek olan,

Milli önderimiz, Büyük ATATÜRK'ü, yaşadığım süreç içinde unutmayıp hep özleyeceğim.

Adını rahmetle anıp, saygıyla hep yad edeceğim...

Aziz ruhun şad olsun...

ATATÜRK'ÜM.

 
Toplam blog
: 28
: 919
Kayıt tarihi
: 14.09.07
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi Ankara'da tamamladım. Kamuda çalışıyorum. Çok..