Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '09

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

Atatürk'ün öğretmeni

Atatürk'ün öğretmeni
 

http://www.ataturksitesi.com Editörü, Eğitimci-Gazeteci ve Yazar, Öner SAMANLI


"Bir Kemal mavisini tanıdım gözlerinde
Bir şehit kanları kırmızı bayrağımı
Bir annemi onuncu yıl marşıyla ninni söyleyip de,
Ak sütüyle emziren
Bir öğretmenimi tanıdım düşmanın zulmünü
Bir öğretmenimi tanıdım kılık kıyafet devrimini
Bir öğretmenimi tanıdım
Seni hep seni, sürekli seni anlatan..."
Kalıtını taşımalıyız yarınlara,
Yarınlara, yobazlığın gölgesinde yarattığın devrimlerini,
Cumhuriyetçilik, Halkçılık, Laiklik
Milliyetçilik, Devletçilik ve Devrimcilik İlkelerini
Anlatacağım, Atatürk'çülüğün Öğretmeni olup,
Yarınlarda, çocuklarıma Liderliğini,
Bu bir namus borcu ozanlığımın
Atam, Atatürk'üm,
Anlatacağım yarınlara, Atamtürklüğünü.....

ÖNER SAMANLI
http://www.ataturksitesi.com
DÜNYANIN VE TÜRKİYENİN EN KAPSAMLI
ATATÜRK SİTESİ
EDİTÖRÜ
ERİŞİM: onersamanli@hotmail.com

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..