Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '08

 
Kategori
Siyaset
 

Atatürk vatanı para için mi kurtardı? Yazık!!

Atatürk vatanı para için mi kurtardı? Yazık!!
 

Kitap İçin Bkz. Nadir Nadi


İTİRAF:

Kabul ediyorum, ben hiç ATATÜRKÇÜ olamamışım

Birşey paylaşmak istiyorum sizlerle. Bazı arkadaşların sürekli bloglarında yazdıkları yazılarında Mustafa Kemal ATATÜRK’ün şiddetle karşı çıktığı, Nutuk’un son sayfalarında, gençliğe hitabesinde uyardığı; ”dahili ve harici bedhah”larımız konusunda yazdıkları yazılarla ilgili. Okudum, okudukça, paylaştıkça aydınlandım(!) Sağolsun herkes. Fikirlerini paylaştıkları için bizlerle teşekkürler onlara. Sayın Nadir Nadi de farkına varmıştı ya zamanında. Biraz geç olsa da ben de fark ettim. Bir itiraf daha. Bu satırları yazmayı düşünürken, diğer arkadaşlarla birşeyler paylaştıkça aklıma ilk sayın Nadi ve "Ben Atatürkçü Değilim" adı altında topladığı yazılar geldi.

Gelelim yazımıza. Çok şükür gençliğimizin harici bedhahlarını bilme, araştırma, öğrenme konusunda hiçbir sorunu yok(!) Fakat ne yazık ki dahili bedhahlarımız burnumuzun dibinde, hatta biraz daha yukarıya, kafamızın içine dek girmiş durumda, hala görmüyor, göremiyoruz.

Ey sevgili yazarlar, elinizi vicdanınıza koyun, okumadan araştırmadan yazmakla suçladığınız biz Atatürkçü gençler sizden bir cevap bekliyoruz. Siz hangi yazınları hangi tarafsız tarihi görüş çerçevesinde okudunuz, yazdınız, not aldınız? Fenni ilimler, istenilen bilgileri ele alıp istenmeyenleri yok sayma metoduyla yaratılmış, geliştirilmiş olsaydı acaba bugün bildiklerimizin kaçı doğru, kaçı yanlış olurdu?Geçtiğimiz asırda zaman zaman yok sayılan, zaman zaman da hem cebren hem de hile ile yok edilen gerçek aydınlarımızın bas bas bağırdığı karşı devrim bu değilse eğer, Sanırım Ben Hiç ATATÜRKÇÜ olamamışım.

Bir Kahraman Yaratılıyor

80 sene önce Vahdettin hakkında kimse birşey konuşmuyordu, konuşamıyordu. Çünkü Türkiye Cumhuriyeti kanının son damlasına kadar o ve onun gibilere karşı savaşmıştı. Bu hainlerin karşısında duranlar göz alabildiğine çoktu. Kimileri kendi vazgeçti, kimileri toprak oldu gitti, kimileri de yönlerini değiştirdi.

40 sene sonra işler değişti. Ortalık karışıktı ya biraz. Vahdettin, Atatürk'ü Samsun'a yolladı dediniz, yani o olmasa...

Şimdi ise her yerde her zaman kayıtsız şartsız Vahdettin hain değildir diyorsunuz, şunu yaptı bunu yaptı. Dünya siyasetine o yön veriyordu. vs vs. E Atatürk ne yaptı? İsmet Paşalar, Kazım Karabekirler? Nadir Nadi'ler. İsmini sayamadığım kadar çok olanlar. Onlar ne yaptı? Atatürk iyi bir askerdi, diğerleri de... Lütfettiniz efendim.

Peki O zaman Sultan Vahdettin niye koca ülkeyi kendi saadeti için gavurların ellerine terk etti? Niye hasta adamı kurtarmak yerine elini ayağını kestirip yem olarak önlerine fırlattı? Niye İzmir'in işgaline göz yumdu? İngilizlere, Amerikan mandacılarına, Fransız, Yunan, işgal kuvvetlerine niye karşı çıkmadı? Sevr'in altına kocaman imzasını niye attı?

Başka şansı mı yoktu?

Peki Atatürk bu şansı nasıl yarattı? Herhalde Padişah atamıştır Kuvay-i Milliye ordularının başına (!)Düzenli ordu onun sayesinde kurulmuştur. Kim yurdu için uğraş veriyor, kim seviyor?

O zaman da Atatürk maaş alıyordu mu diyorsunuz? Yani?

Söyleyin hadi. Atatürk vatanı para için mi kurtardı? Sesli söyle duyamadık. YAZIK.
Sen bu vatanın ne şekillerde kurtarıldığının farkındaysan, söylüyorum arkadaşım, Ben Yıllarca Boş Bir HEVESİN peşinde koşmuşum. Kaldı ki bugün böyle bir durumda aynısını yapacak bir insana ülkelerin bütün hazine kaynakları açıktır. Ama ne yazık ki böyle bir şeyi ne Vatansever Padişahımız yapmıştır, ne de bir başkası. Ben kendimi biliyorum düşüncemi biliyorum. Bunları hesaplayanların dayandıkları kaynakları da biliyorum, okuyorum araştırıyorum. Belki buna yer verenler bile farkında değil ama. Ey yazarlar, kaynak aldığınız kişiler yazdıklarında, söylediklerinde bas bas bağırıyor. "İngiliz himayesine girmeliydik. İngilizler müslüman olsaydı..." Sen okuduğun kaynaklardan ne çıkarıyorsun? Oldu olacak TBMM'nin himayesi altındaki halifeliği de kullanma hakkı sağlayalım. Ne dersiniz? Galiba onun istenmesi için biraz daha süre var. Ama merak etmeyin, çok uzak değil. Onlar da tartışılacak bu gidişle.

Kim Hain?

Peki birkaç şey sorayım o zaman sizlere. Kendi koltuklarının hesabını veremeyenler kelle koltukta gezmemek için DÜŞMANlarımızın kucağına kaçmadılar mı? Onlar mı bu ülkenin kaderini çizenler? Bizleri bugüne bağımsız bir şekilde getirenler onlar mı? Yoksa bu çok övdüğünüz kişiler ve yandaşları tarafından 41 defa suikast düzenlenenler mi? Her cephede benliğini bu vatana köle edenler mi?Yoksa bu vatanın içinde özgürce yaşayıp da kanını bu toprağa akıtan şehitleri, gazileri, hizmet eden herkesi inandıklarına inandırıldıkları şeyler uğruna yok sayanlar mı? Bu ülkenin Milli Eğitim Sistemi ile eğitim alıp da Milli benliğini kavrayamanlar mı, bu hainleri hala dillerde yaşatanlar? Çok yaşaları mı özlediler yoksa, etek öpmeleri mi özlediler, kendi müdürlerinin karşılarında bile ceket iliklemeyi çok görenler? Yoksa İç Anadolu Bölgesinin orta kısımlarında bir yerlerde mi yaşamaktır amaçları ömür boyu, koca vatanı iliğine kadar sevmek, içine çekmek, ona hizmet etmek varken? Devlet bütçesinin Duyun-i umumiye borçlarının ancak faizini ödemeye gücünün yettiği çaresiz günlere midir hevesiniz?

O zaman ben ATATÜRKÇÜ değilim

Bunlar söylenir, konuşulur, anlatılır. Sonra herkes vatanını milletini sonuna kadar seviyorum der. O zaman ben de kabul ediyorum. Humeyni’yi kendi kafalarında yarattıkları oyunlarının kahramanı yapanlar, bu vatanda kendileri için özgür düşünme hakkının olmadığına inanıyorlarsa kabul ediyorum Ben Hiç ATATÜRKÇÜ olamamışım. Birileri, Kurtuluş Savaşı’nı hedef alıp bu milletin emperyalizmi, gericiliği, mandacılığı yurdundan tırnaklarıyla kazıyıp atmasını küçük gördürmek için uğraşırken benim elimden bir şey gelmiyorsa, kabul ediyorum Ben Hiç ATATÜRKÇÜ olamamışım. Atatürkçü olduğunu iddia ettikleri halde her hareket, tavrı ve hatta duruşuyla bile onun ve bu milletin yüce eserine her fırsatta saldıranlar bu vatanı gerçekten seviyorlarsa, kabul ediyorum, Ben Hiç ATATÜRKÇÜ olamamışım. Tarihi, işine geleni arayıp bulup seçerek yazanlar, ardından ne kadar da haklı olduklarını benzer kanıtlarla ortaya atanlar, milletin bekasını padişah’ın tebaasına tercih etmiyorlarsa; kusura bakmayın, ben hiç ATATÜRKÇÜ olamamışım.

Yüz yaşına dayanmış Cumhuriyetimiz, bize, Atatürk’ün geleceği emanet ettiği gençlere öğretilemiyorsa, birçok Türk evladının (Bkz.T.C. Anayasası Madde 66) Atatürk ilkelerinin ismini tanımlayabilirken cisminden haberi olmamasına sebep olunuyorsa, Atam aramızdan ayrılalı 70 sene olmasına rağmen her türlü karşı devrimin 700 kat büyümesine göz yumuluyorsa, ve bunlar olurken benim elimden sadece ve sadece HİÇBİRŞEY geliyorsa,

HUZURLARINIZDA TEKRAR BELİRTEYİM ;

BEN HİÇ ATATÜRKÇÜ OLAMAMIŞIM..

 
Toplam blog
: 63
: 1414
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

Hayat hikayemi fazla uzatmayacağım, çünkü hepimiz bir şekilde yolumuza kavuşuyoruz. Okuyan bir an..