Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

09 Kasım '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Atatürk ve 10 Kasım

Atatürk ve 10 Kasım
 

ATATÜRK'ÜM


Merhabalar,

Yarın, Atatürkümüzün ölümünün 70.yılı ve onu bir daha sevgiyle anıyorum.
Sizlerle günün anlam ve önemi adına paylaşacağım bu şiiri ben ilk okul 1.sınıftan 5.sınıfa kadar üst üste beş yıl her 10 Kasımda okulda, Atatürkümüzün ölüm gününde söylerdim.

Bundan da büyük gurur duyardım ve hala duyuyorum.

Bunun için aynı şiiri sizlerle paylaşmak istiyorum.

ATATÜRK'ÜM

Beş yıl önce küçüktüm,
Sana diz çökemedim,
Ölüm nedir bilmiyordum,
Gözyaşı dökemedim.

Gün günden üstün,
Kalbim parçalanıyor,
Sen yoksun yalnız kaldım,
Yüreciğim yanıyor.

Sağ olsaydın her bayram,
Yine çınlardı sesin,
Neredesin Atatürk'üm,
Atatürk'üm neredesin.

Sesim ulaşmaz ama,
İçim yanıyor inan,
Birşeyler oluyor,
Atam seni andığım zaman.

Nur içinde yat Atam.

Sizlerle bu güzel şiiri paylaşmak için yazarken bile o yılların heyecanını duydum, Ne mutlu TÜRKÜM diyene...

Sonsuz Sevgi ve Saygılar

Alyoşa-Hülya

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...