Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '06

 
Kategori
Futbol
 

Ateş hattı

Ateş hattı
 

UEFA liginde kuralar çekildi.Her iki temsilcimiz de öyle bir kura çekti ki, bu gruplardan çıktıkları takdirde UEFA kupası yolunda çok ciddi bir yolu atlatmış olacaklar. Beşiktaş için Dinamo Bükreşle deplasmanda oynamak ciddi bir şanssızlık. Ben şahsen Beşiktaş adına Tottenham maçını deplasmanda, Bükreş maçını ise kendi sahasında oynamasını dilerdim. Çünkü Bükreş ciddi bir deplasman. Atmosferde tam anlamıyla deplasman atmosferi olacak. Tanrı yardımcıları olsun.

Fenerbahçe'nin grubu UEFA nın resmi internet sitesinde UEFA liginin en zor grubu olarak ilan edildi. Dünya Kupasında Arjantin, Hollanda ve Fildişi Sahillerinin bulunduğu gruba takılan ÖLÜM GRUBU ismi bu gruba da verilebilir herhalde.

UEFA ülke klasmannda 2008 yılında 8inci sıraya yükselebilmek adına vereceğimiz en önemli sınavı sanıyorum bu sene vereceğiz. Gerçekten çok zor görünüyor gruplar. Ancak aynı zamanda da bilmemiz gereken önemli bir şey var ki, UEFA kupasında üst turlarda da bu rakiplerden daha kolay rakiplerle karşılaşacak değiliz.

UEFA klasmanında 13.sıradaki yerimiz (UEFA KLASMANLARI hk. http://www.gonpost.com/?page_id=26 ) galiba biraz tehlikeye girecek gibi görünüyor. Takımlarımızın özllikle bu haftaki performansları bir çoğumuzu irite etmiş durumda. Ama ben gene de milli maçlar için verilecek aranın ve rakiplerin ciddi olmasının herkesin şapkasını önüne koyarak duruma daha ciddi yaklaşacağını , hazırlıklarını ona göre yapacağı ve işi sıkı tutacağını hissediyorum. Grupların sert olması takımların kendini test etme ve ispatlama adına da bir avantaj olarak görülebilir.

Beşiktaşın da Fenerbahçenin de yolu açık olsun.

 
Toplam blog
: 85
: 1006
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

1971 yılında Ankara'da doğdum. İzmir'de yaşıyorum. En büyük tutkum FutBol. Ve tabi ki Fut-Bol da bil..