Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

Ateş Ne Yapsın Susuz

Ben bir kelebek,
Mavili, pembeli benek
Çınar ağacı çok yüksek
Uçamam ki ben o kadar yükseğe şu an,
O yüzden işte o yüzden sen uzaktan bak,
Ben kelebek, kanatlarım o kadar yükselmeye yetmeyecek,
Hem üç gün nedir ki
Bir, iki, üç

Bir iki üç
Yarış hızlı başladı.
Madalya sonuncuya bu sene
Birinciler dünyasının haline baksana!
Özneleri yok son zamanlarda cümlelerin
Kelebekler kanat çırparken üç günlük ömürleri ile
Sen neyin derdindesin, nesin, ya ben
Ormandaki kıvılcım olsan
Zararın olur ormana,
Cana, canlara

Yakmak da neymiş canım kıvılcım saçmak ne
Sen su ol, aslı belli
Su içeyim senden, kana kana
Kirlenmeden önce,
Arınayım iyice
Seninle…
Çok bencilim ama ben de suyum
Aslı süt, Hidrojen, Oksijen
Od, kıvılcım
Ne yapar Oksijensiz, havasız
Havan kime, havalı!

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..