Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '11

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Ateş olmayan yerden..

Ateş olmayan yerden..
 

Gelenekçi değilim dır. Zira hafızalarımıza kazınan bazı geleneksel Atasözlerini unutmak da mümkün değildir.. 

"Ayağını yorganına göre uzat" gibi.."Besle kargayı oysun gözünü" gibi.."Eden bulur" gibi.."Ateş olmayan yerden duman çıkmaz" gibi.. 

Örnekler çoğaltılabilir.. 

Toplumu konuşmalarınızla etkileyip yönlendirebilirsiniz... Kitap yayımlayarak yönlendirebilirsiniz... Sinema filmi ile de yönlendirebilirsiniz..Tiyatro oyunu ile de yönlendirebilirsiniz, köşe yazılarınızla da.. 

Her ülkenin kendi Anayasasına göre ülke bütünlüğü bağlamında hukuk çerçevesinde yazılabilecek, çizilebilecek ve de konuşulabilecek şeyler sınırlı dır ve de sınırlı olması da gerekmekte olduğunu düşünüyorum.. 

"Özgürlük" denildiğinde, "Aklıma gelen her şeyi konuşurum, yazarım, çizerim" anlamına geldiğini sanmıyorum.. 

Ergenekon bağlamında altmış küşür gazeteci tutuklandı. Bugün de tutuklanan gazetecilere destek amaçlı yüzlerce basın mensubu yazar ve gazeteciler Ankara ve İstanbul'da yürüyüş düzenlediler ve özgürce demokratik haklarını kullanarak basın açıklamalarında bulundular.. 

Gazetecilerin bazıları tutuklamaların iktidar partisi tarafından yapıldığını gündeme getirirken öte yandan basını yıldırma ve susturma bağlamında bir hareket olduğunu ifade ediyorlar.. 

Evet medya'da yandaş ve anti yandaş bölünmüşlüğün olduğunu biliyoruz, görüyoruz.. Ancak Cumhuriyet ilkelerine bağlı Savcı ve Yargıç'larımızın siyasi parlamentelerden etkilenerek herhangi bir tutuklama yapacakları düşünmüyorum, düşünmek dahi istemiyorum.. 

Efendim hiç bir gerekçe olmadan gazetecileri tutuklamışlar mış.. Eee gerekçe olmadan tutuklandılar da yüzlerce dosyaları spor olsun diye ben mi yazdım? 

Yukarıda son yazdığım Atasözü'nü bir daha gözden geçirelim lütfen.. Ateş olmayan yerden duman çıkar mı? 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..