Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Ateş

Ah, ince kız, uykulu kız
Sözlerini kına gecelerinde çoğaltan
Bağı bostanı giydir, gönder yola

Topuğu yaralı bir çocuktum daha
Ateşe serin izler çizerdim
Yolu yordamı anlatırdım sana

Dere kenarısın sen, çiziktir gülümsemeni

Döşeğine kına sürün kan uykunda
Suyu uzun öp, yenilen
Yüreğini hamarat ateşler eğitti
Avluda eriyen karsın sildikçe terini

Ateşe yoğunlaş, kaşına gözüne dokun
Topuğu yaralı bir çocuktum daha
Ateşi ben
Okşarken gördüm bir ağacın reçinesini

Ah, ince kız, uykulu kız

(Mühür, Kasım/ Aralık- 2008)


Musa Öz

 
Toplam blog
: 58
: 259
Kayıt tarihi
: 18.07.08
 
 

1959 Antalya, Hasgebe doğumluyum. Evliyim, Can Özgün adında bir oğlum var.   Morca dergisinin y..