Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '17

 
Kategori
TV Programları
 

Ateşböceği Dizisinde Aslı ve Barış Aşkı Başladı! Olay Tanıtım!

Ateşböceği Dizisinde Aslı ve Barış Aşkı Başladı! Olay Tanıtım!
 

Herkes bunu izliyor!


Başrollerinde Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz’in olduğu Ateşböceği oldukça iddialı bir tanıtım yayınladı. Pazar günü star da 13. Bölümü ile ekranlara gelecek olan dizinin yeni fragmanı oldukça beğenildi..

Yeni gününde de adından söz ettiren dizi görünen o ki bu hafta ekrana kilitleyecek!

Dizide Aslı ve Barış Buka Aşkının başlaması izleyicileri oldukça heyecanlandırdı…

Son dönemin en çok yakışan dizi ikililerinden biri olarak gösterilen Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz’e oldukça yoğun bir ilgi var medyada…

Ateşböceği dizisi sosyal medyada en çok konuşulan dizi oldu geçtiğimiz hafta da…

Dizide Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz oyunculuk performansları ile izleyiciden büyük beğeni alıyor.

Ateşböceği dizisinin son bölümlerine baktığım zaman dizi senaryo olarak bambaşka bir noktaya ilerleyecek gibi…

Aslı ve Barış Buka Aşkının başlaması izleyiciyi oldukça heyecanlandırdı bende çok daha farklı çok daha iyi bölümlerin bizi beklediğini düşünüyorum…

Ateşböceği aşk ve tutku dolu yeni bölümü ile Pazar akşamı saat 20.00 da star da…

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 

 

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..