Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '17

 
Kategori
TV Programları
 

Ateşböceği’nden etkileyici tanıtım! Sosyal medyayı Salladı!

Ateşböceği’nden   etkileyici tanıtım! Sosyal medyayı Salladı!
 

Diziden olay tanıtım!


Başrollerinde Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz’in olduğu oyuncu kadrosunda Durul Bazan , Seda Güven , Çağrı Çıtanak , Gözde Çığacı gibi başarılı isimlerinde yer aldığı yönetmen koltuğunda ünlü yönetmen Barış Yöş’ün oturduğu Ateşböceği dizisi çok etkileyici bir yeni bölüm tanıtımı yayınlayarak adından söz ettirdi.

Dizinin fragmanı yayınlanır yayınlanmaz sosyal medyada büyük yankı uyandırdı ve çok beğenildi. Dizi yeni tanıtımı ile sosyal medyada oldukça fazla  konuşuldu ve günün en çok konuşulan dizisi oldu!

Tekrar bölümleri ile bile reyting listelerinde ilk 10 sıralamasında yer alan Ateşböceği görünen o ki hızını arttırarak yoluna devam edecek!

Gelelim dizinin 3. Bölüm tanıtımına ;

Öncelikle bu yaz sezonunda belki de şu ana kadar gördüğüm en etkileyici fragman diyerek sözlerime başlamak istiyorum yani gerçekten de Mithat Can Özer ‘in Ateşböceği şarkısı eşliğindeki fragmanı çok başarılı buldum…

Tanıtımda ilk başlarda Barış Buka’yı az düşünceli bir şekilde görüyoruz daha sonra Aslı ve Barış’ı Barış’ın özel yatında eğlenceli dakikalar geçirirken görüyoruz. Tanıtımın ilerleyen saniyelerinde ise Aslı üzgün bir şekilde arabadan inip uzaklaşıyor ve Barış arkasından gelip arabanın anahtarını alıyor. Son sahne ise gerçekten izlerken insanı alıp götürüyor oldukça çarpıcı bir sahne bizi bekliyor sanırım Perşembe akşamı…

Şimdi gelelim kafamızdaki sorulara…

Aslı neden arabadan uzaklaşıyor ? , Barış neden Aslı dan arabanın anahtarını alıyor ? , Aslı mı işten ayrıldı yoksa Barış mı Aslı’yı işte çıkardı ? , Yoksa çok farklı bir durum mu var?

Tüm bu soruların cevabını Perşembe akşamı Ateşböceği dizisinin yeni bölümünde öğreneceğiz…

Yeni bölüm için sabırsızlanıyorum açıkçası tanıtım çok etkileyiciydi görünen o ki Ateşböceği bu hafta hem güldürecek hem de izleyenleri hüzünlendirecek…

Ateşböceği bomba gibi bir bölümle Perşembe akşamı Star TV de…

Çetin Kaya

Twitter/fankafacetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..