Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '17

 
Kategori
TV Programları
 

Ateşböceği reytinglerini arttırdı! Seçkin Özdemir sosyal medyayı salladı!

Ateşböceği reytinglerini arttırdı! Seçkin Özdemir sosyal medyayı salladı!
 

Ateşböceği yükselişe geçti!


Başrollerinde Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz’in olduğu yönetmenliğini ünlü yönetmen Barış Yöş’ün yaptığı Ateşböceği dizisi 3. Bölümü ile reytinglerini arttırdı!

Öte yandan dizinin başrollerinden Seçkin Özdemir ise Twitter da en çok konuşulanlar arasına girdi ismi ile…

Dizide çalan şarkılar ise izleyiciden büyük beğeni aldı. Ateşböceği nin bazı sahnelerde kullandığı Mittat Can Özer  - Ateşböceği şarkısı ve Kolpa grubunun Gurur Benim Neyime  şarkısı büyük bir beğeni aldı. Sahneler ve şarkıların uyumlu olması izleyiciden tam not aldı. Bence dizide böyle sahnelere uygun şarkılar kullanılırsa sürekli sektörde şarkılar ile büyük atak yapan ilk iş olacak.

Ateşböceği yayınlanan son bölümü ile reytinglerde Total de : 4,89 reyting ve 16.99 share ile 3.  AB de : 4.15 reyting ve 15.26 share ile 3. ABC de ise 4.59 reyting ve 16,42 share ile 2. Sırada yer aldı ve bu kategoride en çok izlenen dizi oldu.

Dün futbol müsabakası  olmasına rağmen Ateşböceği reytinglerini arttıran tek dizi oldu. Rakibi ABC kategorisinde geçerken AB ve TOTAL ölçümlerinde ise rakibinin hemen ensesinde yer aldı.

Ateşböceği eğer iyi tanıtımlar verir ve reklamı iyi yapılırsa ben çok daha büyük bir sıçrama yapabilir diye düşünüyorum reytinglerde…

Dizinin senaryosunda ufak tefek hatalar var şimdi gelin bu hatalara değinelim:

Öncelikle Aslı nın ailesi sürekli ateşböceği şarkısı ile dans etmesin bence bana bu kısımlar sıkıcı geldi izlerken. Daha sonra Barış ın ailesinin de daha farklı bir senaryo ile anlatılması dizinin yararına olur diye düşünüyorum. Özellikle yan rollerin senaryoları ve karakterleri elden geçirilmeli bence. Gerekirse diziye yeni yan roller alınabilir…

Dizide Aslı ve Barış sahneleri daha fazla olsa çok daha iyi olur bence.

Dizi eğer senaryosundaki ve olay örgüsündeki eksikleri tamamlarsa çok ciddi bir sıçrama yapacak gibi duruyor. Dün gece maç olmasına rağmen reytingini arttıran tek dizi olması benim bu düşüncelerimi haklı çıkartıyor. Rakibi olan dizi reyting kaybederken Ateşböceği arttırdı…

Bu bence büyük bir şans dizi için bu hafta bu şansı umarım iyi kullanırlar çok sağlam 1 tanesi şarkılı 1 tanesi normal tanıtım ve iyi bir reklamla birlikte gelen daha az hatalı senaryo ile Ateşböceği çok büyük bir sıçrama yapacak gibi duruyor. Birde şu var keşke dizinin yeni bölüm tanıtımı perşembe akşamı bölüm sonunda verilse ben çok daha etkili olacağını düşünüyorum bu şekilde. Birde Star Tv nin dizinin yeni bölümünün ardından tekrarını bu hafta vermemesi bence çok yanlış bir karardı umarım haftaya böyle bir hata yapılmaz.  

Ben dizinin potansiyel reytingini dünkü sonuçlarına da bakarak 7 oranlarında görüyorum umarım tüm eksiklerini tamamlar dizi ve potansiyelini gerçekleştirir.

Ateşböceği nin yeni bölümü sosyal medyada oldukça çok konuşuldu ve büyük beğeni aldı. Dizinin başrolleri Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz oyunculukları ile bazı sahnelerde izleyiciden alkış aldı…

Bakalım ilerleyen bölümlerde neler olacak Ateşböceği yeni bölümü ile Perşembe akşamı Star da….

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..