Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '17

 
Kategori
TV Programları
 

Ateşböceği zirvede! Dizi reytinglerde zirveyi kimseye kaptırmıyor!

Ateşböceği zirvede! Dizi reytinglerde zirveyi kimseye kaptırmıyor!
 

Zirveye oturdu!


Başrollerinde Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz’in olduğu Ateşböceği dizisi bu hafta da aldığı reyting oranlarıyla zirveye oturdu.

Dizi son bölümü ile Total de : 5,30  reyting ile 1. Sırada AB de : 5.09 reyting ile 1.sırada  ABC de : 5.01 reyting ile 1. Sırada yer aldı.

Dizinin reytinglerinin ben daha da artacağını düşünüyorum. Futbol müsabakaları üst üste dizinin yayın gününe dek geldi son haftalarda ama önümüzdeki birkaç hafta böyle bir durum söz konusu değil ben dizinin daha iyi oranlar alacağını düşünüyorum bu yüzden ilerleyen haftalarda.

Dizinin yeni bölümünde Aslı ve Barış Buka nın sarhoş olup dans ettikleri sahne oldukça çok beğenildi izleyici tarafından. Dizinin son sahnesinde ise Aslı nın Barış Buka ya hesap sorması ise gecenin en etkili sahnesiydi. Son sahnede Seçkin Özdemir oyunculuğu ile geceye damgasını vurdu.

Sosyal medya da günün en çok konuşulan dizisi olan yapım Star TV nin bu hafta en çok konuşulan dizisi oldu yayın saatinde aldığı sosyal medya reytinglerine göre.

Gelelim diziye ben özellikle Star TV nin sürekli reklam arası vermesinden çok rahatsız oldum. Dizinin ilk  40 dakikasında kanallar genelde asla reklam vermez izleyici kaybetmemek için ama dün akşam böyle bir durum söz konusu değildi. Öte yandan dizi reklama giderken yanlışlıkla ileriye sarıldı star ana kumanda yetkili veya yetkilileri işlerine gereken özeni göstermiyor sanırım. Bu çok önemli bir hata insanların emekleri ile oynamak istemeden de olsa hoş olmadı… Umarım böyle amatör hataları bir daha görmeyiz Star dan…

Ateşböceği baktığım zaman özellikle son 1 saat çok sürükleyiciydi ama dizinin ilk başlarında senaryo temposu az yavaştı sanki…

Önümüzdeki hafta kanal reklam aralarını iyi ayarlar ve dizi çok daha temposu yüksek bir bölümle karşımıza çıkarsa ben dizinin 6 reytingi aşacağını düşünüyorum…

Ateşböceği yeni bölümü ile Perşembe akşamı star da…

Çetin Kaya

Fankafacetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..