Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '17

 
Kategori
TV Programları
 

Ateşböceği Zorlu Günde "Zirvede Ben de Varım" Dedi!

Ateşböceği Zorlu Günde "Zirvede Ben de Varım" Dedi!
 

Ateşböceği Zirveyi Bırakmıyor!


Başrollerinde Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz’in olduğu Ateşböceği dizisi oldukça rekabetli bir günde "zirvede ben de varım" dedi!

Dizi son yayınlanan bölümü ile ABC de 4.36 reyting ile 1.  Total de 4.49 reyting ile 2. AB de 4.45 reyting ile 2. Oldu.

Perşembe akşamı 3 dizi olması nedeni ile bildiğiniz gibi şuan için en zorlu gün ve Ateşböceği kategorilerden birinde 1. olarak  resmen bu oyunda ben de varım dedi…

Dizi sosyal medyada da dün gecenin en çok konuşulan dizisi oldu…

Diziye dün akşam Aslı ve Barış’ın yakınlaşma sahneleri damgasını vurdu.

Özellikle Barış’ın Aslının geleceğini düşünmesi ve onun için olağanüstü bir çaba göstermesi izleyicilerden büyük bir beğeni aldı.

Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz gösterdikleri oyunculuk performansları ile izleyiciden tam not aldı.

Bu yaza uyumları ile damgalarını vuran ikili görünen o ki haftalar geçtikçe adlarından söz ettirmeye devam edecek…

Şimdi gelelim başka bir konuya Star TV Ateşböceğinin tanıtımını bildiğiniz gibi çok iyi yapmıyor. Kanal aynı türde olan bir dizisinin tekrarlarını ardı ardına 2 hafta hergün verip Ateşböceğini vermemesi izleyiciler tarafından kanalda çifte standart mı uygulanıyor  tarzı düşüncelerin çoğalmasına neden oldu…

Star TV bence dizinin tekrarlarını önümüzdeki hafta hergün mutlaka vermeli. Dizi şuan için en zorlu günde yayına çıkıyor.

Dizinin reklamının iyi yapıldığı taktirde ben çok daha başarılı sonuçlar alacağını düşünüyorum…

Ateşböceğinin bölüm sonunda verilen yeni bölüm tanıtımı ise oldukça beğenildi. Bende büyük bir merakla yeni bölümü bekliyorum.

Ateşböceği heyecan ve aşk dolu yeni bölümü ile Perşembe akşamı star da…

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..