Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ateşin yanışı gibi bakışın

Ateşin yanışı gibi bakışın
 

Aşkla ateşli bakış


Ateşin yanışı gibi bakışın

Alev alev yakar aşkın

Ilımlı duruşun

Ilık nefesin

 Kor alev öpüşün

Aşk ile gönlüme akışın

Ben aşksızlığıma çok ağladım

Aşksızlık yüreğimi dağladı

Gözlerinde aşkı gördüm çağladım

Alev alev yakan yakışın

Bu bakışınla beni kucakladın

Dostluk buhur buhur kaynayan dostlukla

Acıyla yoğrulan bedenim bedeninde aşk ile erittin yoğurdun bakışınla

Bu ne gizemli bakış

Gerdanın gerilir nakış nakış

Sarıldın boynuma

Ne çabukta girdim koynuna

Aşk ile sıcaklığınla kurban olayım huyuna

Öylesine yakar mı ılık nefesinde ki aşkı sunuş hayran olayım boyuna

Tüm bedenindeki aşkı bedenime sundun

Nazlı bir bülbül gibi gönlüme kondun

Seninle gönlüm her ırmağa akarak gider

Sanma ki bu yakışın

Alev bakışın

Ilık nefesin biter

Birleşsin bedenimiz aşk ile ölelim

Canımızı aşkın yoluna verelim

Mutluluk ile gülümseyelim

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..