Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ateşle oynamayın

Ateşle oynamayın
 

Googledan aldim


Degerli bir kose yazarinin kosesinde yer verdigi, yahudi asilli bir Turk vatandasinin tedirginligini ve korkusunu iceren yaziyi uzulerek okudum. Korkmasinda ve tedirgin olmasinda ulkemizde yasanan olaylarin rolu buyuk. Ulkeyi yoneten siyasilerin hic geregi yokken sozlerin nereye gidecegini dusunmeden sarf etmis olduklari cumleler bazi gazete ve gazete yazicilarinin irkci tutumlarini sergilemesine yol aciyor.

Turkiye Cumhuriyeti`nde yasamakta olup, etnik kokeni ne olursa olsun, kendisini Turk olarak kabul eden, ulkenin yasalarina uygun hareket eden, ulkenin cikarlarini kendi cikarlarinin onunde goren, vergisini odeyen, bilincli vatandaslar. Ulkesini soyan ve soyulmasina goz yuman, vergi kavramini algilayamamis, devlet mali deniz, yemeyen domuz anlayisi icerisinde davranan, muslumanligi kendi tekellerinde tutan, diger etnik kokenli vatandaslarimiza karsi fakli duygular besleyen. Devletin herhangi bir kurumunda calisip bulundugu mevkii geregi sahip oldugu bilgileri, kendi cikarlari icin kullanan. Kendilerini Turkiye`nin sahibi gibi goren kisilerden benim nazarimda daha degerlidirler.

Yillardan beri farkli kokenlere ait vatandaslarimizla ayni topraklarda hicbir sorun yasamadan, sorunsuz bir sekilde yasarken. Sonu nereye varacagi belli olmayan, kiskirtici soylemlerde bulunarak, etnik kokenli vatandaslarimizi uzucu ve rencide edici tutum ve davranislari sergileyenleri kiniyorum. Akillarini kafalarinin icerisinde zaptedebilmelerini tavsiye ediyorum.

Bu tur davranislar gozunu Turkiye Cumhuriyeti`ne dikmis. Gecmisin intikamini almak icin mevzide bekleyen. Ulkelerin islerini kolaylastirmaktan baska bir ise yaramaz.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...