Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '16

 
Kategori
Güncel
 

Atilla Arcan'nın kızı Şebnem Arca tiyatrodan şarkıcılığa soyundu

Atilla Arcan'nın kızı Şebnem Arca tiyatrodan şarkıcılığa soyundu
 

Ekranların ve sahnelerin başarılı ismi Şebnem Arcan, oynadığı birçok tiyatro oyunu yanında rol aldığı dizi filmlerde canlandırdığı karakterlerle de çok sevildi. Oyunculuk dünyasının hiçbir zaman unutulmayacak ismi Atilla Arcan’ın kızı olan Şebnem Arcan, ses sanatçılığında karar kıldığından beri baba mesleğine bir süredir uzak kaldı.

“Sadakatin Yetmez” isimli single çalışmasıyla da dikkatleri üzerine çekmeyi başaran Şebnem Arcan, tiyatrodaki komedi ve dram yeteneğini müzik sahnesine de taşıyınca gecelerin değişmez ismi oldu.

Başarılı yorumcu kendini eleştirirken ‘‘Ünlülerin çocukları takdir edilesi bir şeyler başardığında hep aynı şeyi merak eder, bu başarı benim mi gerçekten? Ben de bu sebeple belirli bir yaşa gelene kadar başardığım her şeyi babamın kim olduğunu belli etmeden yapmak istedim. Ne var ki güzel ve başarılı bir bayan şayet yalnız başına mücadele veriyorsa muhakkak tacize uğruyor. Kimisi karşı cinsin bu zaafını kullanarak bir yerlere varmayı, kimisi de benim gibi kadınlığını saklayarak kendini korumayı tercih ediyor.

Oysa sahnede kadın, kadın gibi, adam da adam gibi olmalı. Şimdi kendimi şanslı görüyorum çünkü yıllardır yüzlerce sahnede bulundum ve her biri farklı izleyici, farklı patron, farklı işletme, farklı kültür, farklı önyargı demekti. Kendimi kime, neye nasıl savunacağımı o kadar iyi örgendim ki… Ben Oyunculukta da şarkı söylerken de işime çok yoğunlaşan biriyim. Sahnelerim espri, taklit, dans ve duygularımı katınca harika geçiyordu ama hep bir eksiklik hissediyordum.

Dişi olduğumu hatırlamaya ve bunu sahneme yansıtmaya başladığımdan beri benim için yeni bir sayfa açıldı. Peki, Şebnem açılıp saçılmaya mı başladı? Böyle düşünüyorsanız buyurun bir sahneme, hem bayanların hem beylerin nasıl güvenini ve gölünü kalıcı olarak kazandığıma şahit olun. En büyük hedefim son yıllarda ayağa düşürülen, ön yargılara kurban giden gece ve sahne hayatının layıkıyla yapıldığında ne büyük farkın ortaya çıktığını kanıtlayabilmek. Babamın en değerli mirası öncü ve örnek insan olmasıydı ve ben Atilla Arcan’ın kızıyım’’ dedi.

 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..