Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '18

 
Kategori
Tarih
 

Atilla Türk Değilmiş, Battal Gazi de...

Atilla Türk Değilmiş, Battal Gazi de...
 

Türk hastaları, önüne geleni Türk yaptılar ya Türklük düşmanları da şimdi bir bir geri alıyorlar…

Ama bu elbette bizim için çocuğun elinden şekerini almak gibi, onlarla büyüdük gururlandık.

Ben pek Mevlanacı değilim ama bu ülkenin halkının %80’i Mevlana’yı sever ama adam bizden değilmiş. Ben şahsen Mevlana’nın Türk olmadığını hiç düşünmemiştim.

Allah’tan Malkoçoğlu, Kara Murat, Tarkan, Karaoğlan için bir şey yok; Türklükten istifa ederdim valla, kahramanlarım gidince ne yapayım.

Böyle de olmaz ki, okul kitaplarında bile Türk diye anlat sonra birileri çıksın “Değildi” desin, Atilla ve Battal Gazi ile ilgili “Türk değillerdi” iddiasını Milli Eğitim Bakanlığının araştırması gerekir.

Çocuklarımızın, gençlerimizin hayalleri yıkıldı; Atatürk de Türk değildi deyin de bu iş bitsin bari!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..