Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '07

 
Kategori
Kadın Modası
 

Atın, atın eski çoraplarınızı atın

Atın, atın eski çoraplarınızı atın
 

Ekranda görüntü ile birlikte tanıdık bir sesten şarkı duymaya başlıyorsunuz, görüntüde de masmavi gözler, siyah hafif dalgalı uzun saçlar ve omuzları çıplak güzel bir kadın. Şarkı devam ederken bir çift bacak ahenkle hareket ederken, bacaklarda sürekli değişen çorap görüntüleri çıkıyor. Önce izlediğim görüntüyü bir klip sandım, ama meğerse Nil Karaibrahimgil’in bir reklam filminde oynamış.

Yıllar önce ‘Atın atın, eskimiş çoraplarınızı atın’ sloganlı bir çorap reklamı vardı, bizler çocukken. Çok ses getirmişti o reklam, bu reklamın ne kadar ses getireceğini bilemiyorum ama reklamı izlerken de gülümsedim. Yakın zamanlarda bir heykel yüzünden ne çok gürültü çıkmıştı, bu reklam da görsel olarak bence güzel ama, bakana göre yorumlar değişebilir. Ne de olsa, sanki vücutta sadece çorap giyilmiş gibi ilk görüntü veriliyor, ve sürekli ekranda bacaklar çıkıyor. Sanatsal açıdan çok özenli görüntüler, bacaklarda çorap görüntüsü değişirken de merakla bakıyor insan. Bakalım nasıl tepkiler olacak reklama. Belki de ekranda o kadar çok vücut sergileniyor ki, o masum heykele demediklerini bırakmayanlar bu görüntülerin yanında reklamı da normal bulurlar.

Üzüldüğüm bir konu da, bu tür çoraplara bende bayılıyorum, hatta almıştım da, ama çalışma ortamımız da olmadı, giyemedim. Hadi yaş faktörü neyse de, hastane de desenli veya gece mavisi çorap giyip dolaşamıyor insan. Okul yıllarımız da bu tarz çoraplar yoktu, en değişik olanı fitilli çoraplardı, onu da o zamanlar giyebilmiştim. Hanım günleri ne de gitmiyoruz ki, giyelim de hevesimizi alalım. Sanırım sadece bu reklam filmini izlemekle yetineceğim, olanağı olan arkadaşlarımın bu güzel çorapları alıp giyebilmelerini diliyorum, sevgilerimle

Kaynak Adresler
http://www.kadiniz.com/saglik_resimleri/penti-yaz-ilkbahar-coraplari-rengarenk-kilotlu-corap.jpg
http://muzik.buneki.org/content/images/up/1674/Nil_Karaibrahimgil.jpg
http://www.michaelshow.net/haber_img/4277.jpg

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..