Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Atlas yürekli kızkardeşim

Misafir oldun dün bana

Yatıya kalmanı istedim kalmadın

Yeni öğrendim rahatsızlığını

Kederimden inan kahroldum

Ne kadar da metanetliydin

Bir odada namazını da kıldın

Hacca da gitmişsin Allah mübarek eylesin

Yalnızım bugün evde

Film şeridi gibi geçti gözümün önünden

İkimizin yaşam hikayesi

O ağır köy işlerini beraber yaptık

İlkokulda çok başarılıydın

Ne yazık ki okutulmadın

Resimli eski romanlar bulurduk bir yerlerden

Onları okurduk beraber

Okumayı çok severdin ama

Evde ne bir kitap ne de gazete

Ankara'da okuldaydım evlendiğinde

Almanya'ya gittin sonra

İki çocuktan sonra ayrılık

Gurbet ellerde yaşam savaşı

Başardın tek başına başardın

Kızın doktarasını yapıyor, oğlun çalışıyor

Yarım asrı geçen ömrümüzde

Bir incitici sözünü dahi duymadım

İçimizde en dürüstümüz sen oldun

Rabbim verir inşallah mükafatını

Sen atlas yürekli bir kardeş oldun

Bana göre sen salih bir kulsun

Kolay değil bu devirde salih kul olmak

Dünyalık peşinde hak hukuk bilmeden yaşamak

Nalıncı keseri gibi hep kendine yontmak

Gördük biz bunları da gördük

Ömür dediğin geçiyor an be an

Ecelimiz yazılmış alnımıza

Ne bir dakika ilerde, ne bir dakika geride

Satırlara sığmaz aslında hikayemiz

Sağlığına yürekten duacıyız

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..