Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '16

 
Kategori
Öykü
 

Atom bombası

Yürüyoruz dağ bayır. Bu sefer bana göre zevkli, çoğunluğa göre zorlu bir parkur. Çoğunluğun içinde yer alan gençlerimizden Bengü için de öyle.

Açık açık söylerdi her zaman; şu öğle yemeklerindeki “ geleneksel ateş “ muhabbeti olmasa, ben bu yürüyüşlere hiç gelmem diye.

Yapacak bir şey yok! Uzak durmaya çalışırım Bengü’ den ve o tür sohbetlerden.

Gel gelelim, bu parkurda öyle olmadı. Bir ara Bengü önde, ben arkada yürüdük oldukça geniş bir alanı. O alan ki, gerçekten beni de çok zorladı. Bir sürü çam ağacı, “ gençleştirme “ adına talan edilmişti. Hem yürümemi zorlaştırdı arazinin durumu,  hem de bütün enerjimi emdi bitirdi.

Rehber de bunu hissettiği için, bizi tekrar yeşil tepeye yöneltti. İlk nefes alıp durduğumuz yerde, Bengü:

-Resmen atom bombası atılmış bir alanda yürüyor hissettim kendimi. Tüylerim diken diken oldu.

Der demez, benim de tüylerim diken diken oldu. Duygularıma tercüman ve yoldaş olunduğu için. Ne güzel!

 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..