Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
Yazılım
 

AutoCAD2000 (Bölüm 1)

AutoCAD2000 (Bölüm 1)
 


Ben autocad pragramını çok seviyorum. Her istediğinizi çizebiliyorsunuz. Gerçi şimdi daha süper programlar çıktı ama, 3 boyutlu bilgisayar çiziminin atası da bu program diyebiliriz. Bu programa rakip olarak Solidworks programını verebilierim. Eskiden ne kadar da güzel ve kolaydı cd'yi kurmak. Şimdi kur kurabilirsen. Yok şunu yap yok bunu yap ooo ne zaman kuracağız biz bunu =))
Bende size yardımcı olmak istiyorum bu hususta. Belki benim gibi düşünen program çılgınları olabilir.


1. Kurmaya başlamadan önce yazılım ile birlikte verilen kılavuzun INSTALLING AutoCAD2000 bölümünü okuyun.

2. Windows 95, Wındows 98 veya Wındows Nt 4.0 ile bilgisayarı başlat. Eğer çalışan uygulamalar mevcut ise, herhangi bir açık uygulamaları kapat. Önemli! Lütfen, AutoCAD2000’i kurmadan önce bütün Anti-Virüs yazılımını etkisiz hale getirin.

Internet kullanılabilirlik seçeneği ve diğer AutoCAD parçalarını kurmak için yönetimle ilgili ayrıcalıklara sahip olmalısınız. Aynı zamanda, siz sisteminizde Internet Kullanılabilirlik seçeneğini kurmak için Windows NT 4.0 kurulumunu en azından servise yedeklettirmelisiniz. Eğer AutoCAD2000’nin sınırlandırılmış versiyonunu kuruyorsanız, AutoCAD2000 Internet kullanılabilirliğini kurmadan önce sisteminizde Microsoft Internet Kaşifi 4.0’ın sınırlandırılmış versiyonu (MSIE 4.0 )’ı kurmanız tavsiye edilir.

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..