Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Av mevsimi

Av mevsimi
 

İnternet'ten alıntıdır.


Bulutlar saklamış maviyi,

rüzgar hafifçe esmekte ve uğraşmakta gökyüzünden dağıtmaya  gri rengi.

Perdeleri araladım, seyre daldım karşımdaki denizi.

Renkler mat, göremiyorum ve yazamıyorum, içimden geçenleri,

Sanki her şey siyah, her şey kahve rengi...

Tek kuş cıvıltısı yok, göçmüşler sanki,

sahi unutmuşum av mevsimi,

ana yoldan geçen arabalardaki köpek sesleri,

evim şehrin ortasında değil ki, duymayayım bu sesleri.

Masum kuşlar, tavşanlar,  

bu gün PAZAR, AVCILAR YOLA KOYULDULAR.

SAKLAYIN O MİNİK BEDENLERİNİZİ...

 
Toplam blog
: 172
: 228
Kayıt tarihi
: 24.07.11
 
 

1969 İstanbul Eğitim Enstitüsü İngilizce Bölümü mezunuyum. 25 yıl İngilizce öğretmenliği ve bölüm..