Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '08

 
Kategori
Mesleki Eğitim
 

Avam reklamcı

Avam reklamcı
 

Kendime "avam reklamcı" yakıştırması yaparak çok mu haksızlık yapıyorum diyorum şimdilerde kendime. İnsanın kendini yetersiz hissettiği dönemlerden birindeyim şu sıralar ondan da olabilir. Tam olarak nedenini bilmiyorum ama avam reklamcı olduğum kesin.

Kendimi yetersiz hissettiğim gibi kendimi geliştirmem gerektiğinin de farkındayım. Aslında bu kanıya geçenlerde meslektaşımın bana sorduğu bir soru ile farkettim diyebilirim. Bana; "son 6 ay içerisinde kendini geliştirmek adına ne yaptın, mesleğinle alakalı" dedi.Düşündüm 6 aydır bitiremediğim bir "Karar Anı" diye büyük firmaların nasıl büyük olduklarını anlatan bir kitap haricinde hiç bir şey yapmamışım. Aaa bir de "Beden Dili" seminerine katıldım. Bunların dışında ekstradan bir şey yapmadığımı farkettim.

Bu konuşmadan sonra kendimi geliştirmek adına ne ayapabilirm diye araştırmaya başladım. Uzun zamandır ertelediğim şeyi yani kendim için bir şeyler yapma düşüncemi hayata geçirme kararı aldım.

Meslektaşımın sorduğu soruyu şimdi ben size sormak istiyorum. Son 6 ay içerisinde mesleğiniz adına, kendinizi geliştirmek adına ne yaptınız?

Herhangi bir seminere katıldınız mı?

Mesleğiniz ile alakalı kitap okudunuz mu? Yada kaç kitap okudunuz?

Mesleğiniz ile alakalı dergi, program vs. takip ettiniz mi?

Burada galiba şu soruyu da sormak gerekir: "Kaç kişi yaptığı işten zevk alıyor yada işinden memnun?"

Sonuçta işinizi sevmiyorsanız işinizle alakalı hiç bir şey yapmak da istemessiniz. Hatta yapmayı bırakın görmeye bile tahammülünüz yoktur. Bugün işinden memnun olmayan kişi sayısı %54 olduğunu biliyor muydunuz?

İşi benim gibi sürekli insanlarla iç içe olanlar "Beden Dili" seminerine mutlaka katılmalı derim. Bunların ynı sıra ikna ile ilgili kitaplar ve seminerler olmalı. Eskişehir her ne kadar büyükşehirler arasında yer alsa da bu seminerler konusunda eksik. İnsnlar her şeyi kendi yöntemi ile yapmayı tercih ediyor. Bir reklamcı çevresi varsa sorun yoktur demektir. Çevresini kullanarak reklam alır. İyi de çevre de bir yere kadar ama. Yeni çevre oluşturma konusunda biraz daha tembel oluyorlar. Aslına bakarsanız şu sıralar o tembellik bende de var. Bu nedenle avam reklamcı dedim ya. Yeni insanlar tanımayı seven ben şu sıralar bunu yapmaz oldum. Değişiklik yapma zamanı geldi de geçiyor da. Eğer başarı sizin için kaçınılmaz ise kendinizi geliştirmelisiniz. Yoksa hep yerinizde sayarsınız. Marş marş deme zamanı gelmedi mi sizce?

not: avam reklamcı yakıştırmasını kendime yapıyorum başkaları gücenmesin alınmasın

 
Toplam blog
: 65
: 1227
Kayıt tarihi
: 06.09.06
 
 

Aslen Hataylıyım ama Eskişehir'de yaşıyorum. Daha doğrusu okul nedeniyle Eskişehir'deyim. Eskişehir'..