Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '07

 
Kategori
İnternet
 

Avatar ne demek?

Avatar ne demek?
 

Avatar ne demek? Bir bilen bana anlatsın lütfen. İnternette güvendiğim bir haber kanalında karşıma avatar diye bir kelime çıktı. Bir şeyler yapmamı istiyorlar. Anladım ama ne?

Internette bir araştırma yaptım. İlk kez anlamadığım bir konuda yazı yazmanın tuhaflığıyla biraz bulduğum kısacık bilgilerden bahsedeyim. Ama hala Avatar kelimesinin anlamını bilenlerden yardım rica ediyorum.

Avatar , "sanal kimlik pazarından her oyuncunun kendini temsil etmesi için seçtiği grafik bir görüntü" diyor İstanbul Bilgi Üniversitesinden Yard. Doç. Dr. Aslı Tunç.

Hala tam anlamış değilim aslında. Biraz daha okumaya devam. Milliyet Blog yazarlarından Sayın Savaş Şakar’da “Second Life Büyüyor” başlıklı yazısında Avatar için Kişisel Resim denebilir demiş. Sanki biraz daha netleşti gibi.

Kendime derhal bir avatar buldum ve bu yazıma ekledim.

Sizin hala bir avatarınızı yok mu? Çok yazık...

Saygılarımla,

Işıl Tabağ
 
Toplam blog
: 189
: 6400
Kayıt tarihi
: 11.10.06
 
 

Endüstri Mühendisi olan Işıl Tabağ, Avrupa Okullar Birliği görevinden sonra 1998 yılından bu yana..