Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '11

 
Kategori
Mizah
 

Avatar saçlar, salaş kadınlar ve aşk kafe

Avatar saçlar, salaş kadınlar ve aşk kafe
 

" Akşam Kuruçeşme Aren'da Ozan Doğulu konserine gideceğiz, kesin gel baba!" Geldim! Su samuru ile gidilecekmiş! O da ne yav? Karışma ben de! Beylerbeyinden hoplaya zıplaya beş dakikada Kuruçeçme Aşşk kafeye iniyoruz. Su samuru denilen şey kapalı bir tekne-taxi imiş. İyi güzel. İçerisi renk cümbüşü; Dünyanın en güzel tenleri burdan mı fışkırmış ne? Ana rahmine düştükleri an şanslılarmış bu insanlar demek. Ballıoğlanlar, devedikenleri sarılmışlar kızlara, "ısırırm, ağzımda eritirim" mukaddes eylemleri içindeler.

Bakışlarıyla içlerindeki exorcismi kusuyorlar adeta. Vayy liberal şeytanlar vayy! demek geliyor içimden. Bünyeme fena halde ağır gelse de katlanmak zorundayım.. Dikkatimi hatunların saçları çekiyor; Bu ne yahu, nerdeyse hepsi aynı model! "Avatar modeli baba" diyor partnerim.. Yeni trendmiş; Bu model için, bikere saçın olacak, yoksa çıtçıt veyahut kaynak ile takviye edilmeli imiş.. Sarışın veya kumral saça daha uygunmuş( çakma da olabilir bittabi).

Can alıcı noktası, saçı gevşek ve salaş bir tarzda örüp omuzdan aşağı sarkıtmakmış.. Yakışmamış desem yalan olur cidden güzel bir tarz.. Konsere gidiyoruz, yeni öğreniyorum; Ozan şarkı falan söylemeyecek, DJ lik yapacak, starlar da tek tek gelip play-back yapacaklarmış. Bozuluyorum olaya, ama ses çıkartmadım tabi. Havai fişekler eşliğinde, Ozan efendi sahneye çıkıyor. Işık oyunları falan baya baya iyi valla! Sıla denilen kadınçıkıyor sahneye. Harbiden güzel kadınmış allahı var. Ziynet Sali de çok güzel bir ses ne diyim.. Ajda Pekkan da var. "Bir garip yocuyum " diyor. Nihayet, yaşamı dokumuş, bilgili görgülü hatun Sezen hanım çıkıyor sahneye; Önce vantilatör ve mendil istiyor, söyleniyor söyleniyor! Sevemedim bu kadını allah affetsin.. Gecenin finalinde " l gotta a feeling, tonight gonna be a good night" çalıyor.. Bu şarkı beni biraz olsun kendime getiriyor. Gece bitmeden Doğulu sülalesi sahneye doluşup, birbirleriyle danslar eşliğinde aşk-meşk yapıyor. İşte size eşitsiz bir sosyal bölüşümün bir gecesi.. Bendenize bu renk skalası pek ağır geliyor ve köyüne dönüyorum..  

 
Toplam blog
: 54
: 393
Kayıt tarihi
: 13.07.11
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Lise yıllarımdan beri minik denemeler yazıyorum. İnternetle tanışmamız biraz ..