Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Avazım çıktığı kadar yazmak istiyorum

Avazım çıktığı kadar yazmak istiyorum
 

Birden oturup bilgisayarımın başına, avazım çıktıgı kadar yazmak istedim. Nasıl oluyor avazım çıktığı kadar yazmak demeyin. Bağırmak istemenin yazma kısmı bu. Müziğimi koyup kulağıma, etrafımla olan tüm iletişimimi koparıp sakin bir gün geçirebilmeyi diliyorum. Bunu yazarken de, şu kalbimin biyerlerinden başlayıp, yukarı taşan sonra dilimin ucuna kadar gelip karşımdakine söyleyemedigim şeyleri bir bir söylemek istiyorum.

Dedi ki; sahil kıyısına götürüp bırakayım sizi, içinden geçenleri söyle bir bir... içinde kalmasın.

Düşündüm. Belki işte o zaman o kırılgan yeri sağlam yapıştırabiliriz gibi geldi. Ya da kopup kopmayacagından emin olamadıgım o kırılgan yer kopar gider, kopmalıdırda... Her iki kişinin, karşıma çıkarak hani derler ya çatır çatır söylemlerinde, sukuneti elden bırakmamak icin mi, yoksa boyle durumlarda kitlenip kaldıgım için mi, konuştum ama konuşmamakla aynı şeyi yapıp gözlerinin içine baktım.
Ne "tiksinilmek" kaldı, "ne küçük düşülmek". İyi niyetinden şüphe etmedigin birinin sana kötülük yapabileceğini nasıl düşünürsün? Düşünemezsin bence. Benim sorgu sonuçlarım bu duruma bir karmaşıklık var cevabı dönüyor.

Galiba bazen senin düşündüğün şeyleri karşındakinin anlamasını beklemek hata oluyor. Başkalarının gözünde olaylar oyle farklı yerlerde yer alıyor ki, onların gözünden dinlediginde "aman allahım bu da ne " diyorsun. Aslında inanmıyorum ben. Gerçekten. Tüm kalbimle insandan insana birden fazla dogru olduguna, hele cok net bir konuysa inanmıyorum. Bu olsa olsa bir garip mücadele icinde sen ben oyununda oluyor. Sen ben. Sen ben. yok oyle bişey. Sen sensin, ben benim... iki kişilikler arasında ne karşılaştırma var olmalı, nede yarışacak birşey. Birbirimize karşı bir yarışta yer almıyoruz ki, aynı geminin içindeyiz sadece.

Neden? işte bu yüzden avazım çıktığı kadar bağıramadığım için, avazım çıktığı kadar yazmak istiyorum. Alıngan bir o kadar hüzünlü bir gün benim için.

Biline ki; yanımda olanlara, bişeyler paylaştıgım herhangi bir arkadaşıma, dokunacak kötü bir yanım yoktur benim. Hele kızkardeşim kadar seviyorum dedigim birine, ne dilim ne sözüm gitmez. Bişeyler paylaştıgım herhangi bir arkadaşıma vefa borcum vardır benim içimde. O bilse de bilmese de. Ama acı içimde büyür büyür.. Sonra işte böyle cümleler olur dilimin ucunda, parmaklarımın ucunda. Sonra da böyle avazım çıktığı kadar yazmak isterim.

 
Toplam blog
: 91
: 1012
Kayıt tarihi
: 24.02.09
 
 

Yazmak bir tutku benim için. Yıllardır yazmayı seven biri olarak, bilgisayarın icadı ve gelişen t..