Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Avcı

Avcı
 

Dolaşırım diyar diyar

Fırtınalar güneşli günde,

Pusuda avcılar.

 

Avcım bir balık,

Okyanusun dibinde.

 

Uçardım alel acele

Geldiğim yere.

Neden kıydın canıma?

Yazık değil miydi bana?

 

Anladım, ölmeliydim ölmeden

Avcılar beni görmeden.

Ne var ise heybemde

Vermeliydim, istenmeden.

 

Topla ganimetleri avcı,

Akıl mı kaldı bende?

Kimim, neyim, nerede?

Bilmem kalkan hangi gemide?

Kırıldı kolum kanadım,

Üzülmedim.

Razıydım, öncesinden evvelâ.

 

Yazık, yaşlanmışsın,

Öğütmez dişlerin bu bedeni.

Sevinsem mi? Bilemedim,

Mahzunlaştım bir an.

Üzmemiştik hiç birbirimizi,

Ben oldum vefasız.

Oysa şinastım, hatırdan yana.

             

Şair Yazar Kemal Alkan

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..