Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '07

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Avlunun tek erkeğiiiii !

Avlunun tek erkeğiiiii !
 

Yeni bir ev, yeni bir ortam bizim karabiber ve kimyon bana yardımcı olarak geldiler, kim mi karabiber ve kimyon? dünya şekeri iki iki fıstık kızımız her ikiside okullu, üst katımızda oturanı tanımıyorum sanıyorum kızları gördü, kendinin oğlunun orada tek erkek çocuk olduğunu görerek yaradana sığınıp bağırdı oğluna;

-Koca avlunun tek erkeğiiiii, annen kurban sana görsünler benim erkeğimiiii!

Buyur; nerden çıktı şimdi bu feryat, nedir bu anaları babaları gururlandıran erkek çocuk olayı? Hani derler ya sanki kuş konduracak yada sırtında sanki Kabeye götürecek.

Yıllar önce ona hamile olduğumu duyduğum da sevinçten havalar uçtuğum, kucağıma kızımı verdiklerinde böyle sağlıklı bir bebek verdiği için Allaha ne çok şükretmiştim.
Hadi demiştik babaannemize telgraf çekelim, müjde verelim.
Kelebeğimi doğurduğum zamanlarda ultrason bu denli yaygın değildi, bebeğimizin cinsiyetini doğunca anlıyorduk, O belirsizlik sanki daha mı hoştu ne? karnın sivri ise erkek toparlaksa kız, ekşi yiyorsan kız tatlı canın çekiyorsa erkek çocuğun olur derlerdi. Boşuna dememişler annelerimiz, yedi ekşiyi doğurdu Ayşeyi..

Çektik telgrafı, birkaç gün sonra geldi tabi göz aydınlığına ve ilk torununu görmeğe babaannemiz, telgrafı aldığında ki duygusunu ve postacı ile diyaloğunu şöyle ifade ediyordu, baktım postacı;

-Teyze müjde senin torun geldi galiba. Okuması yazması olmayan babaannemiz;

-Bak bakalım ne olmuş?

-Müjde teyze kızınız olmuş.

-Tüh oğlan olsa, müjde parası verirdim, ama kız için yok valla demiş.

Bunu birde gülerek anlatıyordu, kendisinin hiç kızı yoktu üç oğul, belkide hani kedinin uzanamadığı ciğer misali:)

Kızı erkeği, evladın sağlıklısı ve hayırlısı değil mi ama...evlatlarımızla sevgi dolu günlere.

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..