Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '10

 
Kategori
Gönüllülük
 

Avrasya 2010

Avrasya 2010
 

BU RESİM tegv.org sitesinden alıntıdır.


17 Ekim Pazar günü 2010’da Avrasya Maratonu’na katılacağım. Bu maratonda Asya’dan Avrupa’ya Adım Adım Oluşumu ile birlikte yürüyen Eğitim Gönüllülerinin yanında olacak ve TEGV Yürüyüşüne katılacağım.

Sizlere Adım Adım Oluşumu ve bu aktivite ile ilgili kısaca bilgi vermek istiyorum.

Adım Adım Oluşumu (AAO) üyesi amatör koşucular, maratonlara katılarak, destekledikleri sivil toplum kuruluşu için yapacakları bağış çağrısı ile, bağışçıların bağışlarını ilgili STK’ya yönlendirerek sportif etkinliği toplum yararına dönüştürmeye çalışır.

Ben de 17 Ekim’de kıtalararası TEGV Yürüyüşüne katılırken sadece spor yapmayı hedeflemiyorum. Aynı zamanda, sizlerin de katkısıyla, Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfında, daha fazla çocuğa, daha iyi eğitim olanakları ulaştırabilmek için TEGV’i destekliyorum. Çünkü inanıyorum ki “Bir çocuk değişir, Türkiye değişir.”

TEGV’de, bir çocuğun bir yıllık eğitim desteğinin maliyeti 60 TL! Her 60 TL ile bir Savur’lu çocuğun daha bu imkanlardan faydalanmasını sağlayacaksınız. Siz ister 10 ister 100 ister 1000 bağışlayın. Gönlünüzden ne kopuyorsa! Ama ben bilin ki hepsi için yürüyeceğim!

TEGV adına toplanacak bağışlarınız TEGV`in "SAVURLU ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNE DESTEK PROJESİ" nde değerlendirilecek ve Mardin Savur Öğrenim Biriminin giderleri için harcanacaktır.

Bağışlarınızı aşağıdaki hesap numaralarına yapabilirsiniz. (Bu yazı http://tuliss.com sitesinden alıntıdır.)

Ben de bir TEGV GÖNÜLLÜSÜ olarak bu koşuya katılmak isterdim.Ama başka şehirdeyim. Bu sebeple bu duyuruyu yapayım istedim. Ayrıca konu ile ilgili detaylı bilgi almak isterseniz www.tegv.org yada www.adimadim.org adresli linkten ulaşabilirsiniz.

Haydi KOŞMAYA!:)

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..