Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Avrupa Birliği Gençlik Projeleri

Avrupa Birliği Gençlik Projeleri
 

Merhaba,

Yine internet kuyusuna düştüğüm bir gün Avrupa Birliği'nin sitesinde buldum kendimi...

18-30 yaş aralığında olanlar bunu dikkatlice okusun lütfen. Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı sayfasında gençlere ilişkin bir projeden bahsediyor. Proje şöyle :


Gençler (18-30) bu program ile yurtiçinde veya yurtdışında çeşitli etkinliklere dahil olabiliyorlar, projeler yapabiliyor, uluslararası veya yerel projeler hazırlayabiliyorlar.


Gençlik Programı altındaki programlara Eylem deniyor.

Eylem 1.1 Gençlik Değişimleri,

Eylem 1.2 Gençlik Girişimleri,

Eylem 1.3 Gençlik Demokrasi Projeleri,

Eylem 2 Avrupa Gönüllü Hizmeti,

Eylem 3.1 AB Komşu Ülkeleriyle İşbirliği,

Eylem 4.3 Gençlik Çalışanları ve Gençlik Kuruluşları İçin Eğitim ve Ağ Kurma

Eylem 5.1 Gençler ve Gençlik Politikala-rından Sorumlu Olanlar İçin Toplantılar

Ben Eylem 1.2 Gençlik girişimleri kategorisinde bir proje hazırlıyorum. Tüm gençlere de bizlere ayrılan bu fonları değerlendirmelerini öneriyorum.

Prosedür ise şu şekilde işliyor. Projenin sahibi bu projede görev alacak gençleri (en az 4) bir araya getirip bir ekip kuruyor, ve ekip yapılacak faaliyetlerde görevler üstleniyor. Proje, A.B'nin öngördüğü hedefler doğrultusunda olmak zorunda. İnternet sitesinde bulunan proje formunu doldurup başvurunuzu yaptıktan sonra, kabul olunursa size fondan bir bütçe ayrılıyor (hibe). Bu hibe ile (örn:8.000 euro) projede taahüt ettiğiniz faaliyetleri gerçekleştiriyor ve tüm bunları belgelendiriyorsunuz. 2007-2013 yılları arasında devam edecek bu Gençlik Programı. Arkadaşlarınızla unutamayacağınız bir aktivite olacağına inanıyorum, hem bir projeyi yönetmenin zevkini çıkarabilir, hem size verilen hibeyle çevrenize bir faydanız olabilir. Ayrıca, zaten halihazırda yapmak istediğiniz bir projeniz varsa, alın size fırsat!

Haydi Gençler...

 
Toplam blog
: 33
: 2445
Kayıt tarihi
: 08.08.08
 
 

    ..