Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '09

 
Kategori
Futbol
 

Avrupa'da Galatasaray'ı yalnız bırakmayız!

Avrupa'da Galatasaray'ı yalnız bırakmayız!
 

Daum: “Benim antrenörlük kariyerim de hiç kimse bana puan hediyesi etmedi. Ben niye edeyim ki?”


Avrupa ligi ve Süper lig. Galatasaray ile birlikte doludizgin gidiyoruz.

Fenerbahçe’nin Steaua Bükreş karşısında dün elde ettiği 3-1’lik sonuçtan sonra kafamda oluşan düşüncem birden bire değişti. Gerçi Kayserispor maçı bir ölçüm olamazdı. O Alex’iz bir maçtı.

Dün harikalar yarattı Alex.

Takım zaten iyiydi.

Alex olunca takım tam takır.

Ve ben burada bir şey daha söylemek istiyorum. Fenerbahçe ile Galatasaray ellerinde ki kadroları itibarıyla Türkiye liglerinin başını çekiyorlar. Bu da şunu gösteriyor. Ligimizde ki takımların arasında ayar bakımından dağlar kadar fark var. Her iki takımda kaliteli kadroya sahipler. Avrupa Ligine katılan takımlarda üst düzeyde değiller. Bu iki takımımız Şampiyonlar ligine çoktan katılmayı hak ettiler.

Ama prosedüre göre iki takımda Avrupa liginde yer almak zorunda.

Galatasaray’ın maçını izlemedim. Fenerbahçe’nin Steaua Bükreş karşısında yaptığı maçı izledim. Galatasaray’ı Galatasaraylı arkadaşlar zaten anlatır takımlarının son durumlarını. Bundan hiç kuşkum yok. Takımları mükemmel. Bununla birlikte Avrupa’da şampiyon olacaklarını zannediyorlar.

Şimdi orada dursunlar. Ben burada Fenerbahçe’nin de şampiyonlukta Galatasaray kadar iddialı olduğunu söylüyorum. Yani Avrupa Kupasında da hodri meydan diyorum.

Daum maçtan önce demeç vermiş. “Benim antrenörlük kariyerim de hiç kimse bana puan hediyesi etmedi. Ben niye edeyim ki?”

Bu demek oluyor ki kimsenin gözünün yaşına bakmak yok ve yola devam.

Ben Daum’la Fenerbahçe’nin bu sene şampiyonluklar kazanacağını burada söyleyebilirim. Hem Avrupa’da hem de ligde.

Şimdi dinlenme zamanı. Daum futbolcularına 4 gün izin vermiş. 10 Kasım günü saat 18’de ilk çalışmaya başlayacaklar. Bundan sonra ki ilk resmi maçımız 21 Kasım Cumartesi günü Beşiktaş’la deplasmanda olacak.

O zamana kadar futbolcuların eksiklerini giderecek bir döneme girer Beşiktaş maçına hazırlıklı bir şekilde çıkarız.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..