Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

01 Mayıs '10

 
Kategori
Dünya
 

Avrupa’da ki Büyük Katliam Kimin Umurunda?! (Video)

Sevgili İnternet günlüğü,
Sevgili Milliyet Blog'um,

Canım sıkılıyor. Bu gün ne yapsam acaba? Ayy şu tırnak da tam zamanında kırıldı. Ne güzel Süleyman'ı istemeye gidecektik. Neyse. Anlaşıldı. Bu gün evdeyim. Ama dedim ya. Elimde değil canım sıkılıyor. Hah şimdi buldum. Blog yazayım, açılayım biraz.. Nasılsa açılan açılana.. Şöyle, dünyanın en muhteşem bloğunu yazsam diyorum! Gerçi bütün bloglarım muhteşem ötesi ama olsun. Birtane fazla olsa göz mü çıkar? Vallahi blog kategorisine ne de güzel yakışacak hani.

Evet. Blog yazmaya başlamadan önce, herzaman ki gibi; mutlaka özellikle saçlarım için kuaföre gitmeliyim. Canım sıkkın ama olsun. Dünya kadar gidilecek, gezilecek, görülecek yerlerim var. Ah kız Kezban. Oldu mu ya. Tam sırasıydı çalan şu telefonun. Gel de anlat. Hem canım sıkılıyor, hem blog yazıyorum, hem konsantrem dağılıyor. İnsanın ses tonundan öfkesini de anlamıyorlar canım. Herkesin benim gibi, 3G teknolojili telefonu yok ki görsünler yüzümü. Neyse. Ne kadar marifetliyim. Bir yandan yemek yiyorum bir yandan da klavyemle harfleri döktürüyorum. Tu tu tu maşallah bana..

Ay!... Aksi şey!...

Klavyenin arasına bir bezelye tanesi düştü. Boş ver. Sen yazmana bak. Bezelye yemeğini sevmesen de sevdiğini yaz. Dur okuyayım yazımı bakiiiim. Hah. Olmuş. Blog yazmakta benim elime su dökecek, daha anasından doğmadı. Çünkü;babasında vitamin hali. Hah ha ha... :)


Bana bak kız. Şu karşıda gördüğüm Muzaffer Cellek Beyin bloğu değil mi?

Okunma sayısını görünce okumadan acıdım ayol. Tabii ki de okunmaz. kan gövdeyi götürüyor. (Seri katiller şimdi de Avrupa'da can alıyor! LÜTFEN ÇEKİNMEYİN TIKLAYIN BU LİNKİ! http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=241196 )

Aman sen de!

Bana ne Avrupa'nın seri katillerinden sana ne Muzaffer Beyin bloğundan. Ben kendi bloğuma bakarım. Yan gelip yatarım.. Şimdi bu bloğu bi yollayayım. Gelsin yorumlar, gitsin tıklar. Nasılsa okuyanlar sağ ben selamet..

Bana yorum yazmazsanız, melekler yesin sizi ayol.

Mört ki, Mölem!

Sesimiz yükseliyor! Teşekkürler Kerkük Feneri Medeni Bildiğimiz Avrupa’da Büyük Katliam ! (Video)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..