Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '09

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Avrupa Yakası ve Kıbrıs

Avrupa Yakası ve Kıbrıs
 

mükemmel ikili..


Daha önce bazı meslek grupları ve yine bazı yöreler, dizilerdeki ve sinema filmlerindeki bazı roller yüzünden rahatsızlıklarını dile getirmişlerdi. Bu eleştriler gerek yöreyi yanlış tanıtma gerek meslek grupları küçük düşürmek şeklinde idi. Ancak bu eleştriler yaparken dikkat edilmesi gereken bazı noktalar var. Her diziye her filme her role eşit şekilde yaklaşamazsınız. Sonuçta Avrupa Yakası bir sitcom ben bu diziden inanılmaz haz alıyorum. O dizide sonuçta idare müdürü tiplemeside abartılı, patron tiplemeside abartılı, Adana'lı tiplemeside abartılı. Yaşanan ilişkilerde abartılı. Toplumda bunlara benzer insanlar yok mu dur? Tabi vardır ama birebir değil. Oldukça sanatsal bir yapıda bir çok şeyi eleştirebilirsiniz ama bir sitcom da şive eleştrisi hemde 10 dakikalık bir rol için gereksiz. Ben o anda o rolden Kıbrıs tadı aldım. Reçel ya da macun mu ya da başka harf hataları var mı yok mu çok önemli değil benim için. Üstelik Kıbrıs'a gidip gelmiş biri belki yanlış öğrenmiştir. Roldeki kişi aklı evvel bir insandır öğrenememiştir doğrusunu. Sonuçta Avrupa Yakası o kadar çok değişen kadrosuna rağmen hala lezzetli hala tatlı bir sitcom severek izlediğim tek dizi ve Gülse Birsel'i tebrik ediyorum. Ancak en kısa zamanda televizyon kanalını değiştirirse çok daha mutlu olacağım.
 
Toplam blog
: 21
: 918
Kayıt tarihi
: 19.11.08
 
 

Bir blog oluşturmamın en büyük nedeni ülkemiz ya da dünyadaki bir çok olayda yapılan yorumlarla hemf..