Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '17

 
Kategori
Güncel
 

Avrupa’yı madem beğenmeyip eleştiriyorsun tatile, yaşamaya neden Avrupa’ya gidiyorsun?

Avrupa’yı madem beğenmeyip eleştiriyorsun tatile, yaşamaya neden Avrupa’ya gidiyorsun?
 

Avrupa’yı eleştirmek normal; çünkü eleştirilecek yönleri var. Beğenmeyebilirsin de…

Ama şimdi burada tuhaf bir durum var, şöyle ki: Avrupa’yı beğenmiyor eleştiriyorsun; ama Paris’e tatile gidiyorsun. Berlin’den ev alıyorsun. Çocuğun Sorbonne’de okuyor…

Demezler mi adama, kardeşim beğenmiyorsan gelme…

Pekin’de de üniversite var. Tatile Moğolistan’a git. Manila’dan ev al, orada yaşa. Niye yapmıyorsun?...

Siyaseten karşısın ama Londra sokaklarında gezerken sorun yok…

Avrupa babamın oğlu değil. Ülkemize karşı dostane davranmadığı da ortada. Ve ben yazılarımda Avrupa’yı eleştiririm. Hatta bir yazımda “Avrupa ileri değil, bizden ileri” dedim.

Bana bizim insanlarımızın davranışı samimi gelmiyor.

Ben beğenmediğim, eleştirdiğim bir yere tatile gitmem. Çocuğumu oradaki okula yollamam, orada da yaşamam. Madem bu kadar eleştiriyorum, madem iyi değil niye koşa koşa Avrupalara gideyim.

Altında Alman marka araba Almanya’yı beğenmiyor, Almanya’ya karşı; kağnıya binerim yine onların arabasını kullanmam!

Yani bütün bunlara bakıldığında Avrupa’yı beğenmeme, eleştirme inandırıcı gelmiyor…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..