Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '19

 
Kategori
Güncel
 

Avrupalı Eve Ayakkabıyla Girer

Duydum, filmlerde falan gördüm, öyleymiş…

Medeniyet ile çamurlu ayakkabıyı yan yana getiremiyorum ama adamların caddeleri sokakları pırıl pırılsa… Yine de toz toprak olur herhalde ve böyle eve girildiğinde…

Yerler marley bizdeki gibi halı kilim serili değilse…

Yine de bana kaba geliyor…

Sorun olmuyorsa biz de girelim de öyle ya da böyle fazla fark etmiyor gibi, sanki sadece tercih.

Çoraplı ayaklar belki biraz itici olabilir mi bilmiyorum, alıştığımız alaturka hayatta bize tuhaf gelmiyor.

Bizim için eksiklik onlar için fazlalık değil.

Madem öyle yapılıyorsa bir nedeni olmalı, onlar öyle seviyorlar diyelim.

Ve doğuluların eve ayakkabıyla girdiklerini duymadım.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..