Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Avrupalı olmak

Avrupalı olmak
 

Ey Avrupa milliyetçileri Siz bu parmağı çok gördünüz aklınızı başınıza alın..


Bu günkü ana sayfada avrupa futbol şampiyonasında avrupadaki yerimizle ilgili habere şaşıp kaldım doğrusu.. Avrupanın bu korkusunu anlıyorum anlamamak için saf olmak lazım da; bizim bu avrupa sevdamız nedendir bilemiyorum.

Tüm dünyanın gözü bizim coğrafyamızda iken, yer altı kaynaklarının çoğunun türk topraklarında ve müslüman ülke toprakların iken, ve dünyada müslüman dayanışmasını bir araya getirmemek için olanca güçleri ile savaş açılmışken bizdeki bu avrupa sevdasını anlamak mümkün değil. Japonyanın türk sevgisini bilmeyen yoktur. Onlardaki bu teknoloji ve türk sevgisini türk topluluklarının yer altı kaynakları ile birleştirmeye neden kimse yanaşmıyor bilemiyorum.

Bırakın onların medeniyeti onların olsun, bırakın onların futbolu onların, onların dili, onların dini onların olsun.. Büyüklerimin bir sözü vardı: "Bizim kepeğimiz köpeğimize yeter" derlerdi. Yeter de artar bile.

Şundan çok eminim: Atatürk Türk gencine güvenmişse ve bu kadar ileri görüşlü bir liderse, ve bütün dünya da bunu biliyorsa korkmayın. Tüm avrupa değil tüm dünya bir araya gelse bu gerçeği değiştiremeyecek bunu herkes böyle bilsin. "TÜRK, ÖĞÜN ÇALIŞ, GÜVEN"

Hasan SOYLU

 
Toplam blog
: 2
: 295
Kayıt tarihi
: 13.06.08
 
 

1973 Ordu/Perşembe doğumluyum. Endüstri Meslek Lisesi Elektronik bölüm mezunuyum. Evliyim bir kız..