Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '11

 
Kategori
Yolculuk
 

Avşa İstanbul Feribotu

Avşa İstanbul Feribotu
 

Bu feribotlar ve limanlarındaki sorunlar.


İstanbul Avşa arası yolcu fiyatı 47- TL ben engelli olarak 42- TL verdim.
Avşa’dan İstanbul’a dönüş sırasında feribotta birkaç sorunla karşılaştım. Biletimde Engelli Yolcu yazdığı halde beni rıhtımın rampasına yanaşamayan küçük bir feribota vermişler, feribotun kapı girişleri de dar koltuk araları da dar. Neredeyse otuz kırk kilometre feribotun iç kısmına giremeden yolculuk yaptım. Sonrasında bir daha ki ada olan Marmara adasında feribotun ön kapı girişinden içeri alındım. Feribot dışı, serin ve esintili idi yani çok güzeldi. Ama bunun yanında feribotun motoru nedeniyle çok da sesli idi. Feribotun motorundan öyle ses geliyor ki ara sıra kulaklarımı kapatmak zorunda kaldım. 

Saçmalığa bak ben paramı kuruşuna kadar veriyorum ama onlar bana hizmetin yarısını bile vermiyorlar. Ne feribota girişim doğru dürüst oldu ne de feribotun içine kapılarından girebildim. Feribot çalışanları da olmasa işim çok daha zor olurdu. Marmara adasında ön kapıdan feribotun içine girdim, koltuk aralarında beş altı metre ilerideki boşluğa ilerlemeye çalışıyorum, iki hanımefendi bacaklarının güzelliğini ortalığa sermişler etrafa bakıyor. Benim tekerlekli sandalyemle koltuk aralarından zorla geçtiğimi gördükleri halde bacaklarını toplanmadılar. Ben yine de onların güzel bacakların zedelememek için çok yavaş hızla ilerlemeye çalışıyorum, karşılarındaki boş koltuğa iyice yanaşarak gitmeye başladım ve boş koltuğa çarpıp tekerlekli sandalyemin sol kolçağını koltuğa çarpıp bir parçasının kopmasına neden olup zedeledim. Bu zedelenme olunca ben kızdım ve “kör müsünüz? Bacaklarınızı çekseniz olmaz mı? Bana bacaklarınızı kırdıracaksınız” gibi söylenmeye başladım. 

Bacaklarına çarpmak istemiyorum, çünkü çarparsam zedelenme yara çıkık kırık filan oluşacak ve günlerce onun acısı ile yürüyemeyecekler… Ve yürüyememek nasıl acı veriyor anlayacaklar. 

 
Toplam blog
: 120
: 522
Kayıt tarihi
: 15.12.10
 
 

His kaybı olmayan, sol tarafı felç, tekerlekli sandalyeli bir bedensel engelliyim... 1996 yılında..