Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Avşar kızı,"kadın teslim olmayacak"!..

Avşar kızı,"kadın teslim olmayacak"!..
 

Hülya Avşar 2007’yılında yaptığı bir programda “Bazı erkekler eşlerinden hayır sözünü duysa da dinlemiyor, tecavüz ediyor. Kadın da 5, 10 dakika sonra teslim oluyor, sonrada şikayet ediyor!” bağlamında sözler söylemişti. Avşar’ın sözleri “Eşe tecavüz normalmiş!” başlığıyla magazin sayfalarında yer almıştı. Magazin sayfalarında yer alan haberi bir yazımda kullanmış “Kadın on dakikada teslim oluyorsa tecavüz normaldir”  diye okumak yerine, Avşar’ın “Direnemezsen tecavüz kaçınılmazdır.” Dediğine yorumlamıştım.

O günlerden bu yana köprülerin altından çok sular aktı, aktı da kadının direnmeyip 5,10 dakikada teslim olmasını eleştiren Avşar kızının en azından AKP’ye direnenlerden yana bir iki söz etme becerisi göstermesini de doğrusu bekledim.

Basına yansıyan açıklamalarında Avşar’ın Gezi Parkı konusunda doğrusu ne dediğini anlayamadım. “Herkes haklı, ben de anneyim, 24 saat içinde Gezi’ye müdahale sinyali aldım, referandumu desteklerim” bağlamında yaptığı açıklamaları Necati Şaşmaz’ın Türkçesinden daha anlaşılır buldum ama annelik içgüdüsüyle de olsa iradesini iktidarın psikolojik operasyonuna teslim etmesini doğru bulmadım.

Sosyal medyada “Toplumsal barışa katkı sağlamak adına bireysel sorumluluğumu alarak tarafsız bir şekilde Başbakan ile görüşeceğim.” Diye ilan ettiği gibi keşke tarafsız olarak kalabilseydi. 

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..