Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Avuç içi kadar "mutluluk"...

Avuç içi kadar "mutluluk"...
 

avuç içi kadar "MUTLULUK"...


Avuç içi kadar dünyama

Masallar sığdırmaya çalıştım

Pembeymiş rengi, masalımın

Farklı sanmıştım

Yanıldım…

Biliyor musun peri olan benmişim

Hayale dalıp her gece usulca yanıma gelmesini beklediğim

 O "melek" değilmişsin…

Sen gitmekle kalmak arasına sıkışan

Ve canımı sürekli acıtan

Sızımmışsın..

Ayrılık başlangıcı bu

Sessiz ve hüzünlü

Nasıl yani gidiyor musun??

Kalbinden prangalar çözüldü bile

Yol almış, arkana bakmıyorsun

Yokluğuna nasıl alışırım

 Ne yani duymuyor musun????

Ne görüyor, ne duyuyorsun

Peki, canın sağolsun… 

Bil ki!!!

Ben sana git(Me) diyemeyip haykıramadıkça

dilimde acı, yüreğimde sancım olacaksın....

biliyor musun??

"göründüğün gibi değilmişsin"

Ben aslında bir görünmezi sevmişim

Anlıyor musun!!!

Anlamıyorsun değil mi??

Peki öyle oLsun....(cyLn)

 
Toplam blog
: 56
: 458
Kayıt tarihi
: 27.01.11
 
 

Şiir yazmayı, edebiyata olan ilgimden kaynaklı düz metin yazmayı çok seviyorum. Duyguların yazıya..