Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Avuçlarım kanıyor

Avuçlarım kanıyor
 

Avuçlarım kanıyor

Tutarken hayatı ellerimde

Düşerken

Eksik cümlelerle örülmüş her kareden

Bin defa can veriyorum yüzleşmeden ölümle


Avuçların kanıyor cayır cayır

Tutamıyorum ellerimde zamanı

Dokunamıyorum güne, güneşe, aya

Avuçlarım kanıyor diyorum


Bir enkaz gibiyim

Kalıntılarım ecel saçıyor

İniltiler yükselirken zerrelerimden

Alazsız tütüyor dumanım, zifiri zindan


Avuçlarım alev alev kanıyor

Can yıkıkları azdırıyor yangını


Sokaklara çarpıyorum gözümün kanlı yaşlarını

Koca şehir başlıyor tutuşmaya her köşesinden

Her ten cayır cayır yanıyor

Her dem zifiri dumanlar yükseliyor


Avuçlarım kanıyor diyorum…

Avuçlarım alev alev, cayır cayır…


Kendimi terk etsem…

İzin ver artık ki rahata ersem

Kalıntılarım da can yakıyor

Yıkıntım bile hayatlardan çalıyor

 
Toplam blog
: 103
: 459
Kayıt tarihi
: 11.07.07
 
 

Hayatta bir kez gittiğinde asla geri dönmeyecek üç şey zaman, sözcükler ve fırsat hayatta hiçbirzama..