Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Avuçlarımda ölen tarla kuşu

Avuçlarımda ölen tarla kuşu
 

Avuçlarımda Ölen Tarla Kuşu


ellerimdeydi

uçmadan az önce

tarla kuşum

uçamayınca anladım ki

ha varmışım

ha yokmuşum

 

gagasında tohum tanesi

yarı kanlı yarı ıslak

kırık kanadına geçirip gagasını

can acısıyla ısırarak

birlikte yuttu tohumu

acısına sararak

 

gördüm

ellerimdeydi az önce

yaralı tarla kuşum

kanlı tüylerini sıvazlarken

birhoşum

 

öptüm yara sıcağını

sardım okşayarak

gözlerinin içine içine

bakıp da ağlayarak

 

elllerimdeydi

yüreğinin güp güpleri

çizilir gibiydi çevresinde

ölümün süpleri

içime düştü birden

ellerimdeydi

 

küçülüp gitti nokta gözleri

gittikçe soğudu sıcak tüyleri

çöküşün ağırlığı avuç içlerimde

bana doğru

cana doğru

bir yana doğru

 

bir atmaca zalimliğinden

kaçarken

ölümün pençesine düşmek

sana mı düşerdi tarla kuşum

sıcak avuçlarımda

ölüme üşümek

 

 

 

 

 

*muzaffer yıldırım  

 

 ellerimdeydi

 

uçmadan az önce

tarla kuşum

uçamayınca anladım ki

ha varmışım

ha yokmuşum

 

gagasında tohum tanesi

yarı kanlı yarı ıslak

kırık kanadına geçirip gagasını

can acısıyla ısırarak

birlikte yuttu tohumu

acısına sararak

 

gördüm

ellerimdeydi az önce

yaralı tarla kuşum

kanlı tüylerini sıvazlarken

birhoşum

 

öptüm yara sıcağını

sardım okşayarak

gözlerinin içine içine

bakıp da ağlayarak

 

elllerimdeydi

yüreğinin güp güpleri

çizilir gibiydi çevresinde

ölümün süpleri

içime düştü birden

ellerimdeydi

 

küçülüp gitti nokta gözleri

gittikçe soğudu sıcak tüyleri

çöküşün ağırlığı avuç içlerimde

bana doğru

cana doğru

bir yana doğru

 

bir atmaca zalimliğinden

kaçarken

ölümün pençesine düşmek

sana mı düşerdi tarla kuşum

sıcak avuçlarımda

ölüme üşümek

 

 

 

 

 

*muzaffer yıldırım  

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..