Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Avuçlarımdan kayan benim yıldızımdı...

Avuçlarımdan kayan benim yıldızımdı...
 

Yorgun çok bitkinim..

Yine Ekim'de bir gün ve ben yine yalnız...Çaresizim...

29.10.1969 benim doğduğum gün...

29.10.1975 Annemin vefatı...

29.10.2007 Babannemin vefatı...Acı ama gerçek !iki yaşamın arasında gidip, gidip gelişim...

Bana kalsa yok sayardım ekim ayının bir gününü...

Üşüdüğümüm kaçıncı gecesi bilmiyorum...Anne üşüdüm sen yoksun yanımda...

Sıcacık oldu yüreğim bana yaklaşıp dokunduğunda üşümüyor korkmuyordum artık sensız olduğum anlarda...

Babanneme tutundum anne...

O koca bir çınar... Ben ise sıska bir sarmaşık ona tutunup yaşama bağlandım...

Kız kardeşimi ve beni babaanem büyüttü . yuvamızın hem anası hem babası oldu bizi hiç kimselere ezdirmedi...Dağ gibiydi yıkılmaz ayakta bize umut, güven verdi...Ben hiç ayrılmadım o yüce ulu çınar ağacından taa ki;

Düğümlendi boğazım nefes alamıyorum...koskoca bir tarih avuçlarımdan kayıp gitti...

Ne kadar çaresizdim !Ben yine üşüyorum babaanne!Korkmaya da başladım !

Odanda yoksun , balkondasın umudumda yok artık... yemek soframıza dalıp dalıp gittim..sensiz su bile boğazımdan geçmiyor babaanne!

Sen hiç sırt üstü yatamazdın...sarıl bana ben geldim koca çınarım...

Etrafımız kalabalık ben kimseyi tanımıyorum burası neresi ? kim bunlar ?niye geldiniz ? nereye baksam zifiri karanlık önümü göremiyorum Babanne !

Işık tut bana, tutunayım dallarına...Niye sarardı benzin ?Ben burdayım yanındayım...

Sen terledikçe benim içim üşüyor, buz kesiyordum... tenine dokundukça elim titriyor! beni bırakma dedikçe manasız bakıyordun yüzüme...Kendımı çok çaresiz hissettim sana birşey yapamadıkça...

Oysa sen !

Koca Çınarım...Sarmaşık dallarım sana sarıldıkça kök salıp filizlenmiş can bulmuştum bedeninde ...Ya !tutanamazsam bir daha yaşama... ya, filizlerime senin gibi ışık tutup yön veremezsem hayatta...Sen koca bir tarihtin yaşamışlıklarınla...Koca, güçlü gövdene tutundukça meydan okudum yaşamımdaki zorluklara...

Ben şimdi öksüz kaldım babaanne !senin yerini dolduracak kimsem yok şu hayatta...Korktuğum geceleri sen kovaladın yatağımdan... yaa, düşlerime gelen öcüleri birer periye çevirdin...Sevgisizlikten hiç üşümedi yüreğim içindeki tüm sevgini benim içime akıtıp, ısıtttın...

Ah babaannem ah !

Seni bir daha göremeyeceğimi düşündükçe boşalır içim...Kokun üzerime sinmiş , boş bulunup seni arar gözlerim...

Ben baş ucunda ellerine tutunmaktayım...Dualarım yarım kaldı babaanne, kayıp gittin avuçlarımdan, sen benim yıldızımdın...ayışığım doğarmı gecelerimde bilinmez, içim yanıyor beni sessiz sedasız bırakıp gidişinle...


Avuçlarımdan kayan benim yıldızımdı...Kelimelerimin tükendiği yerdeyim...
 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..