Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '20

 
Kategori
İlişkiler
 

Avunmak ve avutulmak

Avunmak ve avutulmak. Bazen ne yaparsak yapalım avunmaz yüreğimiz en damar şarkılar bile yaralarımızı sarmaz. Şu ara biraz kitaplara daldım bir ara hayal ortağımdan kitaplar dinliyordum. Kitap yurdunu satın aldım Storytel’in deneme sürümünü kullanıyorum. Storytel’i sevdim ama pahalı şimdilik kitap yurdu Voice Dream, yüklediğim ve hayal ortağımla idare edeceğim acılar özlemler ve hançerler. Rabbim bize pamuk ipliğine bağlı sevgiler değil çözdükçe kör düğüm olan sağlam sevgiler nasip et. Sevgilim hançerini yüreğimde unutmuşsun. Salih Arıkan, Tel:0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..