Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Avunursun

Avunursun
 

Mutluluktan alâ gördün alelade resimleri
Artık o boş çerçeveye bakıp bakıp avunursun
Dudağında mühürledin mühür gözlü isimleri
Çek kibriti anılara yakıp yakıp avunursun.

Vicdanına perde çekip haksız ferman yolladın
Mevlacıyı ciğneyerek dünyacıyı kolladın
Ayrılığı akıl karı vuslatı ters anladın
Artık aşkın mâbedini yıkıp yıkıp avunursun.

Kurağına bulut serdim yağmurları sevmedin
Sukutuna gönül verdim al gönlünü demedin
Helal etmem ölümümü diyetini vermedin
Vebalimi gerdanına takıp takıp avunursun

Mavzerinin namlusunda yosun tuttu şakağım
Aklım fikrim barut kokar kurşun yedi ocağım
İntizardan çelenk yapıp boynuna takacağım
Kokusunu ciğerine çekip çekip avunursun.

Düşte bile göremezsen o cennet sevmeleri
Dar günlerin eşiğinde beklersen geceleri
Duyamassan gün saçan gül kokan o sözleri
Gözlerimi yüreğinden söküp söküp avunursun.

Figanımın fidanları fizillendi semada
Elim kolum kırdın ama kanatlarım duada
Hele eğlen bir dem daha sıra gelir sanada
Kuytularda göz yaşını döküp döküp avunursun.

Çığ misali yuvarlanıp devleşirse kederin
Bulamazsan ben gibi, derinden daha derin
Kelepçeler arasında acırsa bileklerin
Kaderine boynunu büküp büküp avunursun.

HAFİZE AYNACI

 

 

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..