Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

Avunuyorum

Avunuyorum
 

akıl zembilime doldurulan ağır sözler
direncin demirini dikti içime
içim konuştu dilim lâl iken
 
yansısını bekledim, her gündoğumunda
infilâk içimdeydi
lezzetine varamadım yaşamanın
sabır bayrağını kanatarak dikti ellerim
yine şükreyledim Tanrı’nın elime tutuşturduğuna
 
küstüm barıştım
hep kendimle oldu kavgam
arındım kinden
kibre izin çıkarmadım ruhumdan
dobroydum, kovuldum dokuz köyden
azraile bırakmadım soluğumu
 
hep keşkelerim oldu
keşke olmasaydı, hâlâ keşke diyorum çünkü
 
küçüğüm, hâlâ büyümedim
yangınlarım sönmüyor bu yüzden
bu yüzden telâşlarım
 
ben yandım, yandı canım
kimsenin canını yakmadım
küllerimle 
bir de insanlığımla avunuyorum
 
17 Mart 2011
 
Hâdiye Kaptan
 
c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....